Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
plastic_omnium_logoGrupa Plastic Omnium poinformowała, że rozwija technologię SCR związaną ze zmniejszeniem emisji tlenków azotu (NOx) z pojazdów z silnikami wysokoprężnych.

Technologia SCR (Selective Catalytic Reduction) polega na wstrzyknięciu pod wysokim ciśnieniem na strumień spalin w katalizatorze, wodnego roztworu mocznika o nazwie AdBlue®, na skutek czego zachodzi redukcja szkodliwych dla atmosfery tlenków azotu na azot (N2) oraz wodę. Układ SCR pozwala zredukować redukcję NOx do 95 proc.

Na początku 2015 r. Plastic Omnium rozpoczęło produkcję systemów SCR dla Grupy Volkswagena do nowej platformy MLB evo. Wraz z rozpoczęciem w lutym br. montażu Audi Q7 ruszyła produkcja systemów SCR w spółce Inergy Automotive Systems Poland (od niedawna Plastic Omnium Auto Inergy Poland) w Lublinie. W latach 2016-2017 w tego typu technologie będą wyposażone także modele Audi A5, Volkswagen Touareg i Porsche Cayenne.

Przez całe życie platformy MLB evo Plastic Omnium ma dostarczyć do Grupy VW 2 mln systemów SCR.

Zakład w Lublinie działa od 1999 roku i dotychczas był znany z produkcji systemów paliwowych.



0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Poliamid Plastics Sp. z o.o.
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.
Etisoft Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)