Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
fapZdaniem "Gazety Wyborczej" polski rząd nie kiwnął palcem aby obronić polską fabrykę Fiata i zapewnić jej produkcję nowej wersji  Pandy.

Na żądanie włoskich polityków Fiat chce zwiększyć produkcję aut we Włoszech. Przede wszystkim przenosząc za rok produkcję nowej wersji przebojowego modelu Panda z Tychów do fabryki w Pomigliano d'Arco pod Neapolem. (..)

We wtorek w referendum żądania koncernu zaakceptowało 62 proc. pracowników spod Neapolu, przeciw było 37 proc. Wczoraj Fiat z niezadowoleniem odnotował, że "nie może dojść do porozumienia z tymi, którzy przeszkadzają tchnąć nowe życie w fabrykę". Związkowcy nie mają wątpliwości. - Fiat potwierdza, że Panda przejdzie do Pomigliano d'Arco. Chcę tylko mocniejszych gwarancji - powiedział agencji Reuters Bruno Vitali, szef jednej z central.

- Panda to kura znosząca złote jaja, ponieważ to dobry samochód i ponieważ jest produkowany w Polsce. Dlatego Fiat chce twardych gwarancji - potwierdził Reutersowi analityk z giełdy w Mediolanie.

(...) Ale los tyskiej fabryki nie interesuje rządu. Gdy pół roku temu Fiat po raz pierwszy powiedział, że rozważa przeniesienie Pandy do Włoch, Ministerstwo Gospodarki nie chciało się nawet dowiedzieć dlaczego. - Ministerstwo Gospodarki nie planuje żadnych inicjatyw w tej sprawie - informował nas resort, kierowany przez wicepremiera Waldemara Pawlaka. Teraz ministerstwo potwierdzało, że nie ma z centrali Fiata oficjalnych informacji o planach wobec tyskiej fabryki i nie pytało o to.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

LINEX Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
GREG-PLAST