Automotive CEE Day 2020
Stokvis Tapes (do 14 lipca 2020)
Georg Utz (do 07 lipca 2020)
Myzer (do 15.05.2021)
Grafe (do 17.12.2020)
VIA (do 31.12.2020)
Solar (do 25 czerwca2021)
Icetech (do 21.10.2020)
Hauck Heat Treatment (do 05.12.2020)
Zaostrzone normy emisji spalin, które zaczęły obowiązywać do 1 stycznia br. spowodowały wzrost rejestracji nowych samochodów osobowych w Niemczech w grudniu zeszłego roku.

W minionym miesiącu u naszego zachodniego sąsiada zostało zarejestrowanych 283,4 tys. nowych aut. To o aż 19 proc. więcej niż przed rokiem.

W całym 2019 r. w niemiecki rynek motoryzacyjny powiększył się o 3,6 mln nowych aut osobowych. W stosunku do roku poprzedniego nastąpił wzrost o 5 proc.

Odsetek samochodów z napędem benzynowym (59,2 proc.) był nieco niższy niż w 2018 r. (62,4 proc.). Udział aut z jednostkami wysokoprężnymi  wyniósł 32,0 proc. (2018: 32,3 proc.). Miniony rok był bardzo dobry dla samochodów z napędami alternatywnymi. Auta hybrydowe miały udział w rynku na poziomie 6,6 proc. (239,2 tys. +83,7 proc.), a hybrydy typu plug-in - 1,3 proc. (45,4 tys. sztuk, +44,2 proc.). Samochody elektryczne zanotowały wzrost o 75,5 proc. (63 281 sztuk, 1,8 proc. udziału w rynku).

Najwięcej zarejestrowano aut marki Volkswagen (667,5 tys., +3,75 proc.). Kolejne miejsca należały do Mercedesa (339,2 tys., +6,27 proc.), Forda (279,7 tys., +10,86 proc.) i BMW (279,2 tys., +5,35 proc.).
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

SIROPOL Sp. z o. o.
KLG Sp. z o.o.
Härter Technika Wytłaczania Sp. z o.o. Sp.k.
KLGS Sp. z o.o.
CAMdivision Sp. z o.o.
Lüttgens Polska Sp. z o.o. Sp.k.