Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Porsche rozszerza swój ekosystem start-upów o firmę Zync z San Francisco. Producent samochodów sportowych z siedzibą w Stuttgarcie jako strategiczny partner dołącza do amerykańskiego start-upu technologicznego za pośrednictwem Forward31 - swojej jednostki odpowiedzialnej za tworzenie przedsiębiorstw.

Zync zajmuje się „wrażeniami pasażerów samochodów”, oferując im nowe usługi cyfrowej rozrywki, takie jak strumieniowe przesyłanie wideo, gry oraz rozwiązania e commerce (handel elektroniczny). Dzięki temu partnerstwu Porsche realizuje swoje interesy w obszarach biznesowych wykraczających poza swoją główną działalność i koncentruje się na opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań dla samochodowej rozrywki przyszłości.

Zync wypełnia lukę pomiędzy branżą rozrywkową a motoryzacyjną, umożliwiając dostarczanie multimedialnych treści do aut za pośrednictwem centralnego partnera. Nowo opracowane oprogramowanie w połączeniu z międzynarodową siecią partnerów pozwala np. bezpośrednio integrować z systemami rozrywki w samochodach oferty strumieniowania pochodzące od zewnętrznych dostawców. Takie rozwiązanie ma istotną zaletę: w całości bazuje na istniejących architekturach informacyjno-rozrywkowych, co oznacza, że nie ma potrzeby modernizacji sprzętu. Oprócz producentów samochodów Zync kieruje swoją ofertę do nowych dostawców usług mobilnych.

„Dla wielu kierowców cyfrowe i spersonalizowane rozwiązania samochodowe stają się coraz bardziej istotne. Dzięki Zync stwarzamy kolejną możliwość oferowania im aktualnych i popularnych formatów rozrywki” - powiedział Christian Knörle, dyrektor Porsche Digital ds. budowania firm. „Cieszymy się, że wspólnie z Raną June i jej zespołem możemy pracować nad rozwojem tego obiecującego rynku”.

Zync zamienia samochód w prywatne kino
Poza hostingiem wielu zróżnicowanych form współpracy w dziedzinie mediów Zync oferuje dostęp do wyselekcjonowanych bibliotek treści premium. Są one personalizowane za pomocą inteligentnych algorytmów i podsuwane użytkownikom na podstawie ich zainteresowań, aktualnego nastroju oraz czasu trwania podróży. Do 2023 r. planowana jest integracja kolejnych funkcji, takich jak interaktywne gry wideo czy zakupy online.

„Cieszymy się, że mamy po swojej stronie silnego partnera z branży motoryzacyjnej w postaci Forward31” - powiedziała Rana June, założycielka firmy Zync. Poza siedzibą w San Francisco jeszcze w tym roku amerykański start-up otworzy swoje biuro w Monachium.

Start-upowy ekosystem Porsche
Z myślą o zwiększeniu swojej innowacyjności Porsche konsekwentnie rozwija własny ekosystem start-upów. Oprócz poszerzania portfolio modeli biznesowych za pośrednictwem Forward31 producent samochodów sportowych korzysta z wielu innych instrumentów, m.in. bezpośrednio inwestuje w obiecujące start-upy za pośrednictwem Porsche Ventures. Z kolei akcelerator APX – wspólne przedsięwzięcie Porsche i koncernu medialnego Axel Springer – koncentruje się na dalszym rozwoju początkujących firm. Porsche jest też partnerem otwartej platformy innowacji Startup Autobahn.

Informacje na temat Forward31
Forward31 to jednostka biznesowa Porsche Digital wyspecjalizowana w tworzeniu i rozwoju firm. Koncentruje się na budowaniu portfolio obiecujących start-upów adresowanych do nowych grup docelowych oraz łańcuchach wartości wykraczających poza podstawową działalność motoryzacyjną. We współpracy z innymi przedsiębiorcami start-upy te są rozwijane jako niezależne firmy.
0
Udostępniono
baza dostawcow

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.
FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska
Etisoft Sp. z o.o.
MESH Works Inc.