Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
porsche logoW 2017 r. firma Porsche AG utrzymała tendencję wzrostową, dostarczając klientom na całym świecie około 246 tysięcy aut.

Oznacza to, że producent sportowych samochodów ze Stuttgartu-Zuffenhausen przekroczył rekordowy poziom dostaw z 2016 r. o kolejne 4%. Znaczący impuls zapewnił nowy model Panamera, który znalazł blisko 28 tys. nabywców, o 83% więcej niż rok wcześniej.

„Zwłaszcza hybrydowe odmiany nowego modelu Panamera zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów - co potwierdza naszą strategię produktową. Turbo S E-Hybrid, topowy wariant linii modelowej, stanowi wyraziste połączenie osiągów i efektywności. W skrócie: wyznacza nowe wzorce w swojej klasie” - mówi Detlev von Platen, członek zarządu Porsche AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Także na 2018 r. Von Platen spogląda z optymizmem. „Biorąc pod uwagę naszą gamę produktową oraz silne sprzedażowo regiony Europy, Azji i Ameryki, mamy dobrą pozycję”.

Obok Porsche Panamera także dostawy samochodów z linii modelowej 718 znacznie przekroczyły poziom notowany rok wcześniej. Od stycznia do grudnia ubiegłego roku dostarczono około 25 tys. sportowych aut z umieszczonym centralnie silnikiem, co stanowi 6-procentowy wzrost rok do roku. Również fascynacja „911” trwa nieprzerwanie: w 2017 r. po raz kolejnym przekazano klientom ponad 32 tys. egzemplarzy modelu. Z kolei Macan był najlepiej sprzedającym się samochodem marki Porsche i utrzymał wysokie zainteresowanie sprzed roku, z wynikiem ponad 97 tys. dostarczonych pojazdów (+2%).

Największym pojedynczym rynkiem zbytu firmy Porsche pozostały Chiny. W ubiegłym roku dostarczono tam 71 tys. aut, o 10% więcej niż w 2016. Wyniki zanotowane w USA (+2%) oraz Europie (+2%) stanowią kontynuację sukcesu odniesionego w poprzednich latach. Na rodzimym niemieckim rynku klienci odebrali 28,4 tys. samochodów, niemal tyle samo co rok wcześniej. „W 2018 r. nowe Cayenne zadebiutuje w kluczowych regionach sprzedaży, czyli w USA i w Chinach – a to zapowiada dalszy wzrost” – dodaje von Platen. „Niemniej jednak naszym najwyższym priorytetem na przyszłość nadal będzie ekskluzywność marki”. Celem na 2018 r. jest stabilizacja wyników na wysokim poziomie uzyskanym w 2017 r.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.
MESH Works Inc.
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
HQ Plastics
RADMOT Sp. z o.o.