Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
porsche logo Porsche sukcesywnie wzmacnia swoją pozycję na rynku. We wrześniu producent sportowych aut po raz kolejny zwiększył liczbę dostaw na wszystkich głównych rynkach: w USA (4424 szt., +23%), w Chinach (5417 szt., +24%), a zwłaszcza w Europie (7005 szt., +51%).

„Systematyczny wzrost naszej sprzedaży na świecie, a przede wszystkim na ważnym, rodzimym rynku niemieckim wyraźnie wskazuje, że Porsche dalej podąża drogą sukcesu” - powiedział Bernhard Maier, Członek Zarządu Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG odpowiedzialny za marketing i sprzedaż. „Zaprezentowany we Frankfurcie prototyp Porsche Mission E pokazuje, jak może wyglądać seryjny elektryczny samochód sportowy zbudowany przez Porsche. Stały rozwój naszych produktów zapewni nam dalszy wzrost również w przyszłości”.

W Niemczech szczególnie wysoki wzrost sprzedaży zanotowano w przypadku legendarnego Porsche 911: od stycznia do września znalazł on 5301 nabywców, o 21% więcej niż w analogicznym okresie ub.r. W rezultacie to najchętniej wybierany model Porsche na tamtym rynku. Bernhard Maier pokłada w nim wielkie nadzieje: „Porsche 911 jest najlepiej sprzedającym się autem sportowym na świecie - z wynikiem blisko 25 tys. dostaw od stycznia do września 2015 po raz kolejny zapisuje się w historii. Jestem pewien, że nowa generacja będzie w stanie utrzymać wiodącą pozycję. Znowu stworzyliśmy najlepszą »911« wszech czasów”.

Także modele z rodziny SUV cieszyły się we wrześniu znacznym zainteresowaniem. Największy wolumen osiągnął Macan z wynikiem 7670 egzemplarzy - to o 36% więcej niż w tym samym miesiącu ub.r. Swoją pozycję wzmacnia również Cayenne (6592 sztuki, +75%). „Te liczby bardziej niż kiedykolwiek demonstrują, że Porsche ma bardzo atrakcyjną ofertę i bardzo zmotywowany zespół” - dodał Maier.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

WAMECH P. A. WĄSIK Sp. J.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
YETICO S.A.
GABEC
MESH Works Inc.