Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
hyundai_logoPodczas zbliżających się targów motoryzacyjnych Salon International de L’Automobile w Genewie Hyundai zaprezentuje dwa nowe modele, które zostaną wprowadzone w tym roku do sprzedaży w Europie, a także najnowszy samochód koncepcyjny.

Pojawienie się trzech premier na stoisku jest jednocześnie zapowiedzią przełomowego kierunku działania firmy, wyrażonego nowym sloganem marki: "New thinking. New possibilities.” (Nowe myślenie. Nowe możliwości.).

hyundai_i40_interiorŚwiatową premierę w Genewie będzie miał całkowicie nowy model segmentu D o nazwie i40. Zaprojektowany w europejskim centrum projektowym Hyundaia w niemieckim Rüsselsheim i40, jest odzwierciedleniem pozycjonowania samochodów marki Hyundai, określanego jako modern premium, a w praktyce oznaczającego innowacyjne rozwiązania oraz wysoką jakość produktu oferowanego Klientowi w przystępnej cenie.

Ewolucja marki wyraża się także w unikalnym wzornictwie samochodów. Jest ono efektem nowego języka projektowania Fluidic Sculpture, dzięki któremu i40 ma nowoczesną i dynamiczną sylwetkę, będącą opakowaniem przestronnego i luksusowego wnętrza.

Opublikowane ostatnio pierwsze oficjalne zdjęcie i40 prezentuje wyraziste kształty nadwozia i przemyślane wzornictwo wysokiej jakości wnętrza.

i40 pojawi się w sprzedaży w czerwcu 2011 roku, wspierany przez unikalny program gwarancyjny 5-Year Triple Care (5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu i 5 lat assistance).

W Genewie zadebiutuje także całkowicie nowy model Veloster. Zaprezentowane po raz pierwszy na targach w Detroit przełomowe coupe Hyundaia, wyróżnia się unikalnym układem drzwi 1 + 2 (1 po stronie kierowcy, 2 po stronie pasażera), typowo sportowym wyglądem z jednoczesnym zachowaniem funkcjonalności codziennego użytkowania, a także najlepszym w klasie wynikiem emisji CO2 na poziomie jedynie 132 g/km.

Kolejnym, ciekawym modelem na stoisku Hyundaia jest koncepcyjny Curb.

hyudnai_curbTen niewielki UAV (Urban Activity Vehicle), o nazwie kodowej HCD-12, wyróżnia się ultra nowoczesnym designem i stanowi pierwszy krok Hyundaia w przyszłym zastosowaniu technologii telematycznych Hyundai Blue Link™.

Hyundai zaprezentuje także najnowsze osiągnięcia w autorskim programie ekologicznym Blue Drive™ dzięki któremu firma chce zostać globalnym leaderem w zakresie stosowania technologii przyjaznych środowisku.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RAMPF Production Systems GmbH & Co.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
SAFECHEM Europe GmbH