Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Stwierdzenie przypadków koronowirusa we własnych zakładach lub problemy z dostawami spowodowały, że niemal wszyscy producenci pojazdów w Hiszpanii ograniczają działalność fabryk.

Hiszpania jest obecnie drugim po Włoszech krajem w Europie gdzie najszybciej rozprzestrzenia się epidemia koronawirusa.

W poniedziałek 16 marca na bliżej nieokreślony czas zatrzymano produkcję w fabryce SEATa w Martorell, która zatrudnia około 7 tys. osób. Według szefa związków zawodowych przestój może potrwać nawet 6 tygodni.

Wcześniej, w piątek po południu 13 marca stanęły dwie fabryki Nissana w Barcelonie. Ograniczenie produkcji, związane z problemami z dostawą kół, ma potrwać do końca tego poniedziałku.

Także od poniedziałku 16 marca nie prowadzona jest produkcja w cztery zakładach Renault, zatrudniających łącznie prawie 10 tys. pracowników. Zakłady w Valladolid (dwie fabryki), Walencji i Sewilli będą stały także we wtorek, bez gwarancji wznowienia produkcji samochodów i silników w kolejnych dniach.

Od 16 marca przez tydzień zawieszona jest działalność w fabryce Ford w Walencji, po tym jak u trzech pracowników potwierdzono pozytywny wynik testów na COVID-19.

Jak na razie brak informacji o potencjalnym ograniczeniu produkcji w zakładach należących do Grupy PSA.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
GREG-PLAST
Etyfol
Sigfox Poland Sp. z o.o.
ABC Colorex Sp. z o.o.