Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
renault_logoQualcomm Incorporated (NASDAQ: QCOM) i Renault s.a.s. ogłosiły podpisanie porozumienia nadającego oficjalny charakter ich współpracy w zakresie testowania technologii Wireless Electric Vehicle Charging (WEVC) w Londynie oraz badań wstępnych z myślą o wykorzystaniu technologii WEVC Qualcomm Halo w samochodach Renault.


Renault wejdzie też w skład komitetu pilotażowego testu w Londynie.

W listopadzie 2011 r. Qualcomm ogłosił, że w 2012 r. rozpocznie w Londynie testowanie technologii WEVC we współpracy z przedstawicielami wszystkich zainteresowanych stron, począwszy od jednostek i instytucji państwowych, a skończywszy na różnych podmiotach gospodarczych, w szczególności przedsiębiorstwach sektora prywatnego. Celem tej operacji pilotażowej jest ocena opłacalności handlowej bezprzewodowego ładowania samochodów elektrycznych i zebranie opinii użytkowników samochodów funkcjonujących w oparciu o technologię WEVC.

Bardzo się cieszymy ze współpracy z Renault, światowym liderem w dziedzinie samochodów elektrycznych oraz innowacyjności na rozwijającym się dynamicznie rynku samochodów o niskiej emisji dwutlenku węgla - oświadczył Anthony Thomson, wiceprezes ds. rozwoju handlowego i marketingu Qualcomm. - Udział Renault w testowaniu WEVC w Londynie i jego poparcie dla polityki Qualcomm zmierzającej do tego, by ładowanie samochodów elektrycznych stało się prostą, niewymagającą żadnego wysiłku operacją, powinny umożliwić kierowcom tego typu samochodów dostęp do technologii, dzięki której będą mogli łatwo ładować akumulatory.

Nasz udział w testowaniu WEVC w Londynie wspólnie z Qualcomm doskonale uzupełnia pilotowany przez Renault europejski program badawczo-rozwojowy z udziałem 10 partnerów, którego celem jest testowanie bezprzewodowego ładowania samochodów elektrycznych w przestrzeni publicznej, przy jednoczesnym dbaniu o jakość osiągów i bezpieczeństwo - wyjaśnia Jacques Hébrard, dyrektor ds. zaawansowanych projektów w dziedzinie energii i środowiska Renault. -Rozwój technologii bezprzewodowego ładowania metodą indukcji wymaga kompatybilności samochodów i instalacji do ich ładowania z normami europejskimi czy wręcz - mamy nadzieję - światowymi.
 
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Alucrom Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
YETICO S.A.
ABC Colorex Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.