Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Hyundai już po raz piąty z rzędu świętuje rekord rocznej sprzedaży w Europie. Zgodnie z najnowszymi danymi rejestracji Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA), w 2019 roku zarejestrowanych zostało 563 018 nowych samochodów Hyundai.

Ten wynik to wzrost o 3,8 proc. względem ubiegłego roku. Tempo wzrostu Hyundai było szybsze niż rynku, który wzrósł o 1,2 proc. Najwyższe wzrosty marka odnotowała w Niemczech (+13 proc.) oraz we Francji (+14 proc.).

Najlepiej sprzedającymi się modelami w 2019 roku były Hyundai Tucson, Hyundai Kona oraz modele z gamy „i” czyli Hyundai i10, Hyundai i20 oraz Hyundai i30. Gama modeli ekologicznych również osiągnęła dobre wyniki sprzedaży, a firma Hyundai jest gotowa na rosnące zapotrzebowanie na samochody z ekologicznymi układami napędowymi. Dzięki gamie modeli IONIQ drugiej generacji, Kona Electric oraz zasilanego wodorowymi ogniwami paliwowymi NEXO, marka Hyundai oferuje szerszy wybór zelektryfikowanych napędów niż inni producenci.

- Po raz piąty z rzędu świętujemy rekordowy rok marki Hyundai w Europie. Ponownie wyprzedziliśmy rynek w czasie, gdy przemysł motoryzacyjny jest niestabilny i przechodzi duże zmiany. Będziemy nadal słuchać naszych Klientów, by dostarczać odpowiednio dopasowane produkty i usługi, mając na względzie zrównoważony rozwój oraz oferując coraz więcej modeli z napędami ekologicznymi - Andreas-Christoph Hofmann, Wiceprezes ds. Marketingu i Produktu Hyundai Motor Europe

Ważnym czynnikiem, który przyczynił się sukcesu marki Hyundai było wprowadzenie na rynek w ostatnich latach wielu nowych produktów. Firma może dzisiaj pochwalić się jedną z najmłodszych gam w branży - cała gama modelowa marki Hyundai ma mniej, niż dwa lata.

W przyszłości Hyundai stawia na dalszą elektryfikację gam. Do połowy 2020 roku ponad trzy czwarte modeli Hyundai będzie dostępnych w wersjach zelektryfikowanych. Do 2025 roku Hyundai Motor Group planuje wprowadzić 44 zelektryfikowane modele, w tym 23 pojazdy z napędem czysto elektrycznym. Przyspieszy to rozwój platform oraz kluczowych komponentów dla samochód elektrycznych.

W nadchodzących latach Hyundai zamierza zostać jednym z trzech największych producentów pojazdów elektrycznych na świecie. Dzięki ciągłym inwestycjom w pojazdy elektryczne i koncentracji na jakościowym wzroście firma spodziewa się utrzymać pozycję lidera mobilności przyszłości.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

LINEX Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
QualityHUB24
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
ProfilGate