![](/images/stories/flags/france_flag.gif)
W sierpniu 2018 roku we Francji zostało zarejestrowanych 150,4 tys. nowych samochodów osobowych. To wzrost o aż 40,0 proc. w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku.
Najchętniej rejestrowaną marką w sierpniu 2018 był Renault (27,8 tys. aut. +53,8 proc.), wyprzedzając Peugeota (21,0 tys. sztuk, +16,7 proc.) oraz Citroena (13,7 tys., +42,4 proc.).
Francuskie marki (Peugeot, Renault, Citroen, Opel, Dacia i DS, Alpine) zanotowały w sierpniu 2018 r. wzrost sprzedaży nowych samochodów o 36,0 proc. (78,8 tys. sztuk).
Przez pierwsze osiem miesięcy br. na rynku francuskim zarejestrowano łącznie ponad 1,51 mln nowych samochodów, co stanowi wzrost o 8,9 proc. w stosunku do tego samego okresu 2017 roku.
Wzrost został uzyskany przy zachowaniu podobnej ilości dni roboczych, co w roku 2017 (168 dni od stycznia do sierpnia 2018 r. w stosunku do 167 dni zeszłego roku).
Najchętniej rejestrowaną marką w sierpniu 2018 był Renault (27,8 tys. aut. +53,8 proc.), wyprzedzając Peugeota (21,0 tys. sztuk, +16,7 proc.) oraz Citroena (13,7 tys., +42,4 proc.).
Francuskie marki (Peugeot, Renault, Citroen, Opel, Dacia i DS, Alpine) zanotowały w sierpniu 2018 r. wzrost sprzedaży nowych samochodów o 36,0 proc. (78,8 tys. sztuk).
Przez pierwsze osiem miesięcy br. na rynku francuskim zarejestrowano łącznie ponad 1,51 mln nowych samochodów, co stanowi wzrost o 8,9 proc. w stosunku do tego samego okresu 2017 roku.
Wzrost został uzyskany przy zachowaniu podobnej ilości dni roboczych, co w roku 2017 (168 dni od stycznia do sierpnia 2018 r. w stosunku do 167 dni zeszłego roku).