Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Podczas zbliżającego się Geneva Motor Show 2011 Skoda Auto zaprezentuje nie tylko swoje osiągnięcia, ale również nowy kierunek, którym zamierza podążać w najbliższych latach.

 



Po niezwykle dynamicznym wzroście w minionych dwudziestu latach i osiągnięciu najlepszego w historii wyniku sprzedaży w 2010 roku czeski producent samochodowy wyznacza sobie nowe, ambitne cele. Jednym z nich jest co najmniej podwojenie do 2018 roku obecnego poziomu sprzedaży.

Poza samochodami tworzącymi obecne portfolio marki, Skoda zamierza zaprezentować także nowy pojazd koncepcyjny. Wyraźnie zdefiniowane kształty, wysoka dbałość o szczegóły, a także zupełnie nowe logo: to główne cechy stylistyczne tego modelu. Dotychczasowe logo zyska teraz jeszcze bardziej wyrazisty wygląd, głównie za sprawą nowego spektrum kolorów. Nowym symbolem będą oznakowane wszystkie samochody Skody, począwszy od 2011 roku.

Logo będzie stosowane we wszystkich formach komunikacyjnych marki, będzie też wykorzystywane przez jej dealerów.

W 2011 roku Skoda świętuje 110-letnią obecność w motorsporcie. Z tej okazji podczas Geneva Motor Show odbędzie się premiera Fabii Monte Carlo ze sportowym zawieszeniem i niezwykle dynamiczną stylistyką. Design specjalnej edycji modelu wyróżnia się czarnymi akcesoriami i sportowym wnętrzem, znanym dotychczas jedynie z usportowionych wersji RS.

Ekspozycja Skody Auto na tegorocznym genewskim salonie będzie zajmować powierzchnię 1918 m2.

 

0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RADMOT Sp. z o.o.
Sigfox Poland Sp. z o.o.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.
Alucrom Sp. z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.