Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
altŠKODA obwieszcza swój przełomowy, nowoczesny język stylistyczny w segmencie SUV-ów. Czeska marka pokaże swój nowy samochód koncepcyjny - mierzącą 4,7 metra ŠKODĘ VisionS - na marcowych Międzynarodowych Targach Samochodowych w Genewie wskazując, jak może wyglądać przyszły SUV marki.
 
2016 02 02 visions sEkspresywny design reprezentuje udany balans pomiędzy estetyką, mocą a funkcjonalnością. Przez ostatnie lata ŠKODA całkowicie odnowiła i rozbudowała swoje portfolio modelowe. Następna faza rozwoju obejmie ofensywę w segmencie SUV-ów.
    
ŠKODA zaprezentowała swój nowy język stylistyczny w 2014 roku koncepcyjnym modelem VisionC. Marka przenosi go teraz do segmentu SUV-ów. VisionS (‘S’ jak SUV) pokazuje, jak przyszły model marki, który będzie większy od bardzo udanej ŠKODY Yeti, może wyglądać: mierzący 4,7 metra długości, 1,91 metra szerokości i 1,68 metra wysokości samochód koncepcyjny robi bardzo duże wrażenie.

W środku odtworzono tradycyjnie bardzo przestronną kabinę, która przyniosła marce międzynarodowy sukces: ŠKODA VisionS dysponuje trzema rzędami siedzeń, hojnie obdarzając przestrzenią sześciu pasażerów.

Design ŠKODY VisionS z zewnątrz ucieleśnia nowy, emocjonujący charakter marki: wszystkie krawędzie i linie są wyraziste, precyzyjne i ostre. Krystaliczne elementy wystroju nadają karoserii charakteru. Gra pomiędzy światłem a cieniami wzmacnia efekt uderzająco wyrzeźbionych płaszczyzn.

Maska kreatywnie wykorzystuje tworzywa, a jej wyraziste kontury zbiegają się w kierunku logo marki. Oblicze projektu tworzą szeroki grill i cztery zwężające się, wysoko umiejscowione światła wykonane z diod LED, podkreślając terenowo-rekreacyjny charakter modelu. Logo i pionowe żebra grilla wykończone są krystalicznymi elementami – w ten sposób ŠKODA oddaje hołd bogatej czeskiej tradycji szkła kryształowego.

Profil boczny ŠKODY VisionS także ilustruje silny charakter SUV-a. Ostro zarysowana linia „tornado”, biegnąca na wysokości klamek przez całą długość nadwozia, nadaje karoserii przejmującego wrażenia mocy. Nadkola o niestandardowym kształcie podkreślają terenowe przeznaczenie modelu.     
      
Boczne przetłoczenie formuje głęboką wnękę nad progiem. Gwałtownie opadająca linia dachu z długim spojlerem i ostro zarysowanym tyłem nadaje wrażenie prędkości nawet, gdy samochód stoi.
    
Tył ŠKODY VisionS został zaprojektowany bardzo skrupulatnie. Odważnie zarysowany dyfuzor jest otoczony parą dużych rur wydechowych, nadając temu SUV-owi masywną, pewną siebie prezencję na drodze. Logo ŠKODA i wąskie tylne światła zamknięte w dynamicznie wykrojonych, krystalicznych obudowach spoczywają tuż poniżej dolnej linii tylnego okna.

Słupek C – charakterystyczny dla ŠKODY, zaczynający się na tylnych światłach – biegnie do płaskich świateł odblaskowych zamontowanych na zderzaku.


0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Mondi Simet Sp. z o.o.
MESH Works Inc.
Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.
Bodycote Polska Sp. z o.o.