![](/images/stories/flags/germany_flag.jpg)
Wśród marek niemieckich największe spadki zanotował: Ford (-39,90 proc., 18 552 szt.), Opel (-36,95 proc., 25 510 szt.) i VW (-36,56 proc., 59 076 szt.). Jedyny wzrost w tej grupie zanotowano w przypadku BMW (+0,56 proc., 30 197 aut).
Wśród marek zagranicznych zwiększyła się sprzedaż jedynie Land Rovera (+8,91 proc., 660 szt.).
W pierwszym półroczu Niemczech zarejestrowano niespełna 1,47 mln samochodów, o 28,68 mniej niż w analogicznym okresie 2009 r. i o 10,06 mniej w stosunku do 2008 r.
Wśród marek zagranicznych zwiększyła się sprzedaż jedynie Land Rovera (+8,91 proc., 660 szt.).
W pierwszym półroczu Niemczech zarejestrowano niespełna 1,47 mln samochodów, o 28,68 mniej niż w analogicznym okresie 2009 r. i o 10,06 mniej w stosunku do 2008 r.