Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
volvo logo Volvo Cars nadal odnotowuje globalny wzrost sprzedaży, w maju wyniósł on 5.5% - 42 107 sprzedanych samochodów.

Sprzedaż nowego Volvo XC90 była głównym czynnikiem wzrostu a model XC60 nadal jest najlepiej sprzedającym się SUV’em. Wzrost sprzedaży za pierwsze 5 miesięcy 2016 roku osiągnął poziom 10.4%.

W maju największym rynkiem dla Volvo były Chiny - 7 045 samochodów. Najlepiej sprzedającymi się modelami były produkowane lokalnie Volvo XC60 i S60L.

W Stanach Zjednoczonych wzrost sprzedaży utrzymał się na poziomie z kwietnia i wyniósł 10.2%. Volvo wybrało 5 536 klientów, z których większość zdecydowała się na XC90.

Sprzedaż na starym kontynencie osiągnęła poziom 22 638 samochodów (wzrost o 3.3%). Szwecja była drugim największym rynkiem, na którym 6545 samochodów znalazło właścicieli (wzrost o 9.5%). Volvo utrzymuje pozycję lidera na rynku szwedzki - w pierwszej dziesiątce sprzedaży znalazły się cztery modele szwedzkiego producenta.

Volvo V40 było najlepiej sprzedającym się autem tej marki w Europie a XC90 odnotowało najwyższy wzrost sprzedaży.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
QualityHUB24
RABUGINO Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.