Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
toyota_logo
W pierwszym kwartale tego roku gama modeli hybrydowych oferowanych przez Toyota Motor Europe wzbogaciła się o trzy nowe samochody i wynosi już 19 modeli.
 
To przyczyniło się do silnych wzrostów sprzedaży firmy, pomimo malejącego rynku. Sprzedaż TME w pierwszym kwartale tego roku jest o 14 proc. wyższa rok do roku, a udział firmy w rynku wzrósł do 5,2 proc.
 
2017-toyota-yaris-hybrid-blue-detailint-09

- Pomimo słabszej sprzedaży samochodów w Europie, Toyota i Lexus wzmocniły swoją pozycję dzięki ogromnej popularności naszych hybrydowych modeli - powiedział Matt Harrison, wiceprezydent Toyota Motor Europe. - Udana premiera trzech ważnych modeli w pierwszym kwartale sprawia, że jesteśmy niemal pewni bardzo dobrych wyników w pozostałej części roku. Patrząc na ogromną liczbę zamówień, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach, jestem przekonany, że Toyota Motor Europe bez trudu osiągnie cel wyznaczony na ten rok na poziomie 1 065 000 sprzedanych samochodów -.

Klienci bardzo dobrze przyjęli nową Corollę w wersji Hatchback i TS Kombi. Obie odmiany nadwozia stanowią realizację nowej strategii Toyoty wprowadzania do oferty dwóch napędów hybrydowych do wyboru. To sprawiło, że udział wersji hybrydowych w całkowitej sprzedaży Corolli Hatchback i TS Kombi wynosi 95 proc. Europejscy nabywcy tych modeli mogą wybierać między układem 122 KM z silnikiem 1,8 l oraz napędem o mocy aż 180 KM z silnikiem 2,0 l.
 
2017-toyota-yaris-combo-01-2

Corolla Sedan, bardzo popularna w Europie Wschodniej, Turcji i Izraelu, po raz pierwszy jest dostępna także z napędem hybrydowym, który odpowiada za 60 proc. całkowitej sprzedaży tego auta. Dużą popularnością cieszy się także nowa Toyota RAV4, której 89 proc. egzemplarzy ma napęd hybrydowy. Pozostałe modele, takie jaj Toyota C-HR Hybrid i Yaris Hybrid, również osiągnęły rekordy sprzedaży, przyczyniając się do bardzo dobrych wyników hybryd.

Udział hybryd w całkowitej sprzedaży TME wyniósł 51 proc., zaś w Europie Zachodniej i Środkowej stanowi 61 proc.

Wyniki sprzedaży marki Toyota
 
Sprzedaż marki Toyota w Europie wyniosła w pierwszym kwartale 2019 roku 260 400 aut. Najpopularniejszymi modelami w tym okresie były Yaris (69 800 egz.) Toyota C-HR (41 700 egz.) oraz Corolla (40 100 egz.). Największe wzrosty zanotowały Mirai (+124 proc.), Camry (+28 proc.) i PROACE (+19 proc.).

Liderami rynku hybryd są Yaris Hybrid (38 400 egz.), Toyota C-HR Hybrid (37 100 egz.) oraz Corolla Hybrid (27 100 egz.). Całkowita sprzedaż hybryd Toyoty wyniosła w ciągu trzech pierwszych miesięcy roku 130 300 aut, o 15 proc. więcej rok do roku. Udział hybryd w sprzedaży marki Toyota w Europie wynosi 50 proc. - w tym w Europie Zachodniej i Środkowej 59 proc., zaś w Europie Wschodniej, Kazachstanie, Turcji, Izraelu i na Kaukazie 25 proc.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Kempny Komponenty
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
ANT Solutions Sp. z o.o.
Lubricant Polska Sp. z o.o.
ProfilGate