- Fakt, że sprzedano 3 miliony samochodów marki, która swoje odrodzenie przeżyła niespełna 10 lat temu, sprawia, że Dacia jest w świecie motoryzacji ewenementem! - podkreśla Nicolas Wertans, dyrektor Grupy Renault ds. sprzedaży na świat. - Marka nawiązała z klientami silne więzi oparte na zaufaniu i bliskości. Osiągnęła to, ponieważ idealnie zaspokaja potrzeby klientów poszukujących samochodów niezawodnych i bezpiecznych, z nowoczesnym wyposażeniem i ofertą usług w przystępnej cenie.
Wyniki Dacii, dysponującej najmłodszą gamą na rynku, rosną we wszystkich krajach europejskich. Na tym obszarze geograficznym w pierwszym półroczu 2014 roku wzrost sprzedaży samochodów marki wyniósł 36,2%.
Pomimo niesprzyjającej sytuacji rynkowej Dacia jest też coraz bardziej obecna w pozaeuropejskich państwach regionu śródziemnomorskiego.
Po tym, jak w 2013 roku wprowadzona została na rynek w 6 krajach (w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Danii, Norwegii, na Cyprze i na Malcie), Dacia nadal się rozwija, a przed końcem bieżącego roku wejdzie do sprzedaży w Izraelu.