Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Unijni producenci aut obawiają się koreańskiej konkurencji. Zwiększy się ona znacznie po podpisaniu umowy o wolnym handlu między Brukselą i Seulem.

Jutro szefowie państw i rządów Unii Europejskiej zdecydują, kiedy ostatecznie wejdzie w życie umowa o wolnym handlu z Koreą Południową (FTA).

Przeciwny umowie w jej obecnym kształcie jest Parlament Europejski.

Wczoraj ACEA, Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów zrzeszające 16 unijnych koncernów samochodowych, zaprotestowało przeciwko umowie. I wcale nie chodzi o to, że po wejściu FTA w krajach UE zagrożona byłaby branża samochodowa, bo najbardziej konkurencyjne auta Koreańczyków, produkowane przez Kię oraz Hyundaia, i tak importowane są z należących do UE Słowacji i Czech, oraz z Turcji i Indii.

Firmom członkowskim ACEA chodzi głównie o obwarowania dostępu do rynku Korei Południowej.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

QualityHUB24
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.