Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Sprzedaż nowych aut w Niemczech rośnie trzeci miesiąc z rzędu. W lutym br. zarejestrowano niespełna 224,4 tys. pojazdów, o 15,18 proc. więcej niż rok wcześniej. 

Na marki "niemieckie" przypadło 62,29 proc. wszystkich lutowych rejestracji (139,78 tys. pojazdów; +12,41 proc.). Największy udział w rynku należy do aut  Volkswagena. W lutym  na tę markę zanotowała blisko 5,8 proc. wzrost (48,9 tys. aut, 21,79 proc. udziału). Wzrosty zanotowały wszystkie "niemieckie" marki.

Wśród marek zagranicznych spadki dotknęły m.in.: Citroena (-15 proc.) i Peugeota (-6,89 proc.).

W okresie dwóch miesięcy br. w Niemczech kupiono łącznie 274,2 tys. aut, o 16,61 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2010 r. Najwięcej aut przypadło na marki Volkswagena (22,98 proc, wzrost o 13,09 proc.) i BMW (8,53 proc., wzrost o 25,76 proc.).
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
LINEX Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
DSR S.A.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.