Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
W kwietniu br. na niemieckim rynku motoryzacyjnym zarejestrowano 266,2 tys. nowych aut, podało stowarzyszenie VDIK. To o 2,64 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. 

Na marki "niemieckie" przypadło 65,68 proc. wszystkich kwietniowych rejestracji (174,8 tys. pojazdów; +3,48 proc.). Największy udział w rynku należy do aut  Volkswagena. W kwietniu ta marka zanotowała 2,13-proc. wzrost (60,84 tys. aut, 22,85 proc. udziału). Spadki dotknęły Mercedesa (-9,11 proc.), Smart (-6,36 proc.) i Porsche (-9,11 proc.).

Wśród marek zagranicznych spadki dotknęły większość marek ale udało się zachować minimalny wzrost (1,1 proc., 90,72 tys. aut).

W okresie styczeń-kwiecień br. w Niemczech kupiono 1,02 mln aut, o 10,74 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2010 r. Najwięcej aut przypadło na marki Volkswagena (227,4 tys., wzrost o 6,42 proc.) i BMW (90,5 tys., wzrost o 10,15 proc.).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

item Polska Sp. z o. o.
Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
QualityHUB24
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.