Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
czech Kierownictwo i związki zawodowe Volkswagena dążą do ograniczenia konkurencji ze strony tańszej Skody, chcą przenieść część jej produkcji do Niemiec i skłonić czeską filię do płacenia więcej za wspólne technologie.

Volkswagen stara się zmniejszyć zatrudnienie i nakłady na niemieckie fabryki, zamknąć rozdział Dieselgate, tymczasem lepsze oceny aut Skody i większa zyskowność nasiliły rywalizacje marek w w grupie VW. Wolfsburg chce teraz zmniejszyć jego zdaniem nieuczciwą przewagę Skody wynikającą z połączenia niemieckiej technologii z tańszą siłą roboczą i potwierdzić supremację głównej marki przed falą premier aut elektrycznych - mówią ludzie z z grupy.

Przepychanki Volkswagena ze Skodą wywołały znów napięcia w najważniejszej firmie VW dotyczące zysków i miejsc pracy, a także centralnej kontroli i autonomii 12 marek.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
    0
    Udostępniono
    MotoSolutions
    Siemens

    Najnowsze wpisy w bazie dostawców

    CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
    Craemer GmbH
    item Polska Sp. z o. o.
    GABEC
    ABC Colorex Sp. z o.o.
    VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.