Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Stellantis Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki Peugeot, modele: Traveller i Expert, mogą być wyposażone w oprogramowanie centralki sterowania silnika z nieprawidłową kalibracją diagnostyki pompy wodnego roztworu mocznika. Powoduje to brak sygnalizacji (zaświecania się lampki sygnalizacyjnej) w zestawie wskaźników w przypadku nadciśnienia wodnego roztworu mocznika i dezaktywację systemu selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) oraz może prowadzić do niezgodności z przepisami dotyczącymi emisji.

Kampanii naprawczej w Polsce podlega łącznie 265 samochodów.

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną zaproszeni listownie do Autoryzowanych Stacji Obsługi w celu aktualizacji oprogramowania kalibracji jednostki sterującej silnika (Engine Control Unit).




Volkswagen Group Rus zdecydował o likwidacji biura w Niżnym Nowogrodzie, gdzie spółka prowadziła montaż aut marki Škoda na terenie zakładów rosyjskiej Grupy GAZ, poinformował Interfax.

"Biorąc pod uwagę ogólny wysoki poziom niepewności i niemożność przewidzenia potencjalnego wznowienia produkcji w Niżnym Nowogrodzie, Volkswagen Group Rus zdecydował się rozpocząć oficjalną procedurę zamknięcia własnego biura w Niżnym Nowogrodzie z dniem 5 lipca”, czytamy w wydanym komunikacie VW.

Oddział w Niżnym Nowogrodzie zostaje zamknięty z powodu „braku części produkowanych w UE, krytycznie ważnych komponentów z Ukrainy oraz braku krajowych odpowiedników, zakłócenia łańcuchów logistycznych i niemożności przewidzenia warunków wznowienia pracy”, powiedział agencji Reutera przewodniczący związek zawodowy MPRA Dmitrij Trudowoj, powołał się na oświadczenie Volkswagena skierowane do pracownikom.

Większość z 200 pracowników fabryki w Niżnym Nowogrodzie przeszła na emeryturę lub zrezygnowała z pracy dobrowolnie. Zamknięcie biura wpłynie na 60 osób.

Według Trudowoja wyposażenie produkcyjne zostanie przeniesione do fabryki Volkswagena w Kałudze, gdzie przed rosyjska inwazją na Ukrainę były produkowane auta marek Volkswagen i Škoda oraz silniki benzynowe.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

WAMECH P. A. WĄSIK Sp. J.
Nifco Poland Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
TIMRET Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.