Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Marka Volkswagen Samochody Osobowe uzyskała w miesiącu listopadzie dobry wynik sprzedaży - 552 100 aut (listopad 2012: 504 800), czyli o 3,4 procent więcej, niż w ubiegłym roku.

Od początku roku do końca listopada klienci odebrali 5,4 mln samochodów (styczeń-listopad 2012: 5,22 mln), co oznacza wzrost o 3,4 procent. W Polsce w ciągu jedenastu miesięcy tego roku zarejestrowano 23 597 osobowych Volkswagenów (I-XI 2012: 20 851; + 13,17 procent).

„Najważniejszy model naszej marki - Golf, sprzedaje się doskonale. Aktualna generacja bardzo dobrze weszła na rynek i w grudniu, po zaledwie roku, przekażemy nabywcy półmilionowego Golfa” - wyjaśnił Christian Klingler, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu koncernu Volkswagen i marki Volkswagen Samochody Osobowe. „Dalszych impulsów oczekujemy z ważnych krajów, jak Chiny i USA, gdzie Golf zostanie wprowadzony w najbliższym czasie. Ponadto przez cały czas rozwijamy rodzinę Golfów: produkcja nowego Golfa Varianta rozpoczęła się przed kilkoma miesiącami, w przyszłym roku do oferty dołączą Golf Sportsvan oraz e-Golf i hybrydowy Golf plug-in” - dodał Klingler.

W regionie Azji i Pacyfiku marka Volkswagen Samochody Osobowe sprzedała od początku stycznia do końca listopada o 15,8 procent więcej samochodów, niż rok wcześniej, dokładnie 2,46 mln (I-XI 2012: 2,12 mln). Na Chiny (z Hongkongiem) jako największy pojedynczy rynek w regionie, przypadło z tego 2,26 mln aut (I-XI 2012: 1,92; +17,2 procent). Natomiast sprzedaż w Indiach spadła do 543 00 sztuk (I-XI 2012: 63 600; -14,7 procent).

W regionie Ameryki Północnej sprzedaż wyniosła 563 000 sztuk i utrzymała się na stabilnym poziomie. Z tego 373 700 osobowych Volkswagenów znalazło nabywców w USA (I-XI 2012: 394 100; -5,2 procent). W regionie Ameryki Południowej sprzedaż od stycznia do listopada spadła o 13,8 procent do 660 600 aut (I-XI 2012: 766 300). Z tego 500.300 (I-XI 2012: 601 100; -16,8 procent) przypadło na Brazylię.

W Europie na nowego osobowego Volkswagena w ciągu jedenastu miesięcy bieżącego roku zdecydowało się 1,51 mln klientów (I-XI 2012: 1,58 mln; -4,8 procent). W regionie Europy Zachodniej (bez Niemiec) sprzedaż wyniosła 746 800 sztuk (I-XI 2012: 782 700; -4,6 procent). Na rynku niemieckim od stycznia do listopada sprzedanych zostało o 6,4 procent mniej samochodów, czyli 516 900 (I-XI 2012: 552.200). W Europie Środkowej i Wschodniej marka Volkswagen Samochody Osobowe sprzedała do końca listopada 242 300 aut (I-XI 2012: 246 500; -1,7 procent), z czego 142 700 samochodów (I-XI 2012: 151 400; -5,7 procent) w Rosji.

W Polsce w okresie od stycznia do końca listopada 2013 r. zarejestrowano 23 597 osobowych Volkswagenów, jest to o 13,17 procent więcej niż w analogicznym okresie w minionym roku (I-XI 2012: 20 851). Wzrósł także udział w rynku, który wynosi obecnie 9,0 procent (I-XI 2012: 8,35 procent). W listopadzie ilość zarejestrowanych osobowych Volkswagenów w Polsce wyniosła 1 995 szt., utrzymała się na zbliżonym poziomie jak przed rokiem (XI 2012: 1 987; + 0,4 procent).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

GREG-PLAST
Etyfol
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.