Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA

vw_logoEksperci Volkswagen zwracaja uwagę, że niska jakość oraz wysoka cena komponentów to główne problemy rosyjskiego przemysłu motoryzacyjnego. Przedstawiciele niemieckiego koncernu doszli do takiego wniosku po postawieniu zakładu w Kałudze.

 

VW montuje modele w tej fabryce bez korzystania z części, pochodzących z Rosji. Dyrektor zarządzający VW w Rosji powiedział - Ani jakość ani cena lokalnych komponentów nie mogą konkurować z pochodzącymi z zagranicy.

 


W okresie pierwszych 7 miesięcy br. zakład VW w Kałudze zmontował w systemie SKD blisko 29 tys. egzemplarzy modeli VW Passat i Skoda Octavia.

0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
QualityHUB24
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
LINEX Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.