Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
W pierwszej połowie 2019 r. firma Porsche AG dostarczyła na całym świecie 133 484 samochody, czyli o 2 proc. więcej niż w tym samym okresie 2018 r. Read More
 
Największy wzrost liczby dostaw zanotował model Cayenne, który trafił do 41 725 odbiorców (+45% proc.).
 
Począwszy od tego roku jest on już dostępny na wszystkich rynkach, a w maju w salonach pojawił się w wersji Coupé. Najchętniej wybieranym Porsche w pierwszej połowie 2019 r. pozostaje Macan, z wynikiem 47 367 dostarczonych egzemplarzy.
 
- Zgodnie z naszymi przewidywaniami, w Europie w drugim kwartale roku nadal odczuwaliśmy skutki przejścia na cykl WLTP i wprowadzenia filtrów cząstek stałych dla silnika benzynowego - powiedział Detlev von Platen, członek zarządu Porsche AG ds. sprzedaży i marketingu. - Tym bardziej cieszy fakt, że wzrost na dwóch naszych największych rynkach, tj. w Chinach i USA, jest szczególnie satysfakcjonujący - i to pomimo ogólnej tendencji spadkowej w tych krajach. Wpływ na pozytywną tendencję miały również dwudrzwiowe samochody sportowe, które zwłaszcza w Chinach zyskują coraz większą popularność.

Wzrost w Azji i Ameryce Północnej
 
W Chinach od stycznia do końca czerwca Porsche wypracowało 28-procentowy wzrost sprzedaży. W regionie Azji i Pacyfiku, w Afryce i na Bliskim Wschodzie dostawy wzrosły łącznie do 57 397 egzemplarzy, co oznacza 20-procentowy wzrost w porównaniu z tym samym okresem 2018 r. Również w USA Porsche zdołało wzmocnić swoją pozycję w pierwszej połowie roku, uzyskując tam 3-procentowy wzrost liczby dostarczonych pojazdów, z wynikiem 30 257 sztuk. - Po pierwszym kwartale poniżej wyników z ubiegłego roku wróciliśmy na właściwy kurs; spodziewamy się, że wypracujemy wzrost w całym 2019 r. - powiedział Detlev von Platen.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Deltax Programming Sp. z o.o.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.