Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Opel Classic umożliwia wirtualne zwiedzanie bogatej kolekcji dokumentującej ponad 120 lat produkcji samochodów i 159 lat historii marki.
Na początek na stronie marki Opel udostępniono trasy tematyczne Napęd alternatywny, Sporty motorowe, Szalone lata 20. XX wieku oraz Mobilność dla każdego.

Niemiecki producent samochodów oferuje wirtualną podróż przez najważniejsze wydarzenia w historii Opla. Wystawę urządzoną w dawnej stacji załadowczej K6 na terenie fabryki w Rüsselsheim można zwiedzać przez całą dobę, 365 dni w roku.

Oglądając zdjęcia w technice 360 stopni, goście mogą wirtualnie przechadzać się po wystawie i podziwiać kolekcję Opel Classic. W muzeum są prawdziwe skarby, w tym ponad 600 zabytkowych samochodów i modeli studyjnych, a także ponad 300 innych eksponatów, od maszyn do szycia marki Opel do silnika samolotowego. Żółtymi punktami z odnośnikami do informacji oznaczono pojazdy należące do danej trasy tematycznej. Zainteresowani mogą wyświetlić zbliżenie danego eksponatu - roweru, motocykla albo samochodu seryjnego lub koncepcyjnego. Kliknięcie info-punktu powoduje otwarcie okienka z opisem historycznego znaczenia eksponatu i danymi technicznymi.

Przykładowo trasa Napęd alternatywny jest poświęcona niezwykłym samochodom koncepcyjnym. Należą do nich między innymi bijący rekordy RAK 2 z 1928 r. z potężnym napędem rakietowym z tyłu, wczesne elektryczne prototypy, takie jak Opel Impuls I z 1990 r., oraz testowane z sukcesem pojazdy napędzane wodorem – w większości oparte na modelu Zafira – czyli Ople HydroGen 1 do 4. Pod szyldem Sporty motorowe Opel Classic wirtualnie prezentuje legendarne samochody rajdowe. Prawdziwymi rarytasami są pojazdy, które zapewniły zwycięstwa takim kierowcom jak Walter Röhrl - mistrz Europy z 1974 r. (Opel Ascona) i mistrz świata z 1982 r. (Opel Ascona 400) - czy Jochi Kleint, który w 1979 r. wywalczył mistrzostwo Europy również Oplem Asconą.

- Dzięki Wirtualnej Kolekcji Samochodów ludzie mogą poznać bogatą historię Opla, nie ruszając się z domu. To niezwykłe doświadczenie nie tylko dla takich automaniaków, jak ja, ale także dla wszystkich zainteresowanych społeczną historią marki. Ludzie mają wiele przyjemnych wspomnień związanych z rodzinnymi samochodami Opla. Wyjazdy na wakacje lub w odwiedziny do najbliższych. Jesteśmy dumni z naszego statusu przyjaznej i przystępnej niemieckiej marki, niemającej sobie równych pod względem stawiania klienta na pierwszym miejscu. Wirtualna Kolekcja Samochodów jest kolejnym wspaniałym tego przykładem - mówi Stephen Norman, starszy wiceprezes ds. sprzedaży, obsługi posprzedażnej i marketingu.

- W szczycie kryzysu wywołanego koronawirusem zespół Marketingu i Komunikacji wpadł na pomysł cyfrowej wersji Opel Classic. Chcieliśmy pozostać widoczni i dostępni dla naszych fanów i klientów. Zespół dał z siebie wszystko i stworzył Wirtualną Kolekcję Samochodów w rekordowym czasie. Gratuluję i dziękuję wszystkim zaangażowanym oraz zapraszam naszych internetowych gości do zwiedzania - dodaje Harald Hamprecht, wiceprezes ds. komunikacji.

0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ABC Colorex Sp. z o.o.
DSR S.A.
RADMOT Sp. z o.o.
QualityHUB24
Alucrom Sp. z o.o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.