Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
W listopadzie br. roku na włoskim rynku motoryzacyjnym zarejestrowano o 9,25 proc. nowych aut mniej niż w tym samym okresie 2010 roku.

W przedostatnim miesiącu 2011 r. Włosi kupili blisko 132,6 tys. samochodów. Największy gracz na rynku, Fiat nadal traci udział w rynku. W listopadzie marka Fiat zanotowała spadek o 14,39 proc. (26,8 tys. sztuk). Na kolejnych miejscach znalazły się VW (10,5 tys., +12,29 proc.) i Ford (9,8 tys., -18,67 proc.). Poza wspomnianym Volkswagen wzrosty zanotowały jedynie marki: Lancia (+15,04 proc.), Chrysler/Dodge/Jeep (+60,73 proc.), Hyundai (+63,10 proc.), Kia (+50,26), Land Rover (+24,36), Porsche (+17,23 proc.), Smart (+0,48 proc.) i Volvo (+8,97 proc.).

W okresie 11 miesięcy 2011 r. we Włoszech zarejestrowano 1,63 mln nowych samochodów, o 10,60 proc. mniej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Udział marki Fiat w tym czasie spadł do 20,79 proc. rynku (340,1 tys. sztuk, -19,25 proc.).
 
Najczęściej kupowane auta (styczeń-listopad):
  • Fiat Punto - 113,5 tys.,
  • Fiat Panda - 107,2 tys.,
  • Ford Fiesta - 61,1 tys.,
  • Fiat 500 - 57,6 tys.
0
Udostępniono
baza dostawcow

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Wirthwein Polska Sp. z o.o.
FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
VIA Technika Obróbki Powierzchniowej Sp. z o.o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.