Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
italy_flagW listopadzie br. we Włoszech zarejestrowano o 21,1 proc. mniej nowych samochodów niż rok wcześniej, podało stowarzyszenie ANFIA.

W przedostatnim miesiącu 2010 r. Włosi kupili niespełna 149,2 tys. samochodów. Zdecydowana większość marek zanotowała spadki. Większą sprzedaż niż rok wcześniej miały: Audi, BMW, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Seat, Skoda i Subaru. Największa marka we Włoszech, Fiat zanotował 27,86 proc. spadek. W ciągu roku udział tej marki ww włoskim  rynku spadł o 2 proc. do 21,48 proc.

Najczęściej kupowany autem w listopadzie była produkowana w Tychach Panda - 10 710 szt. Kolejne miejsca zajmują:
  • Fiat Punto - 9 979
  • Ford Fiesta - 5 978
  • Fiat 500 - 5 216
  • Citroen C1 - 3 814
W okresie 11 miesięcy 2010 r. liczba nowych rejestracji wyniosła 1,83 mln aut, o 4,58 proc. mniej niż rok wcześniej. Fiat sprzedał niemal 421 tys. pojazdów (-17,17 proc.). Jego udział spadł z 25,50 proc. do 23,02 proc.

Najczęściej kupowane auta w okresie styczeń-listopad:

  • Fiat Punto - 143,7 tys.
  • Fiat Panda - 127,9 tys.
  • Ford Fiesta - 92,4 tys.
  • Fiat 500 - 64,8 tys.
  • Citroen C3 - 56,3 tys.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

DSR S.A.
TIMRET Sp. z o.o.
MESH Works Inc.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
BARIBAL Group