Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
audi_logoAudi rozszerza swoją rodzinę Q7 o nową, wyjątkowo efektywną wersję. Q7 3.0 TDI o mocy 150 kW (204 KM) zużywa średnio tylko 7,2 litra oleju napędowego na 100 km.

To najlepsza wartość wśród bezpośredniej konkurencji. Przy tym 3.0-litrowy silnik V6 pracuje bardzo spokojnie i nawet przy tak dużym SUVie doskonale czuje się jego moc. Ośmiostopniowa przekładnia tiptronic i stały napęd na wszystkie koła quattro uzupełniają komfortowy układ napędowy.

Nowy V6 TDI w Q7 jest niezwykle nowoczesnym silnikiem. Waży mniej niż 200 kilogramów, a jego wewnętrzne tarcie zostało zminimalizowane. Innowacyjny system zarządzania temperaturą – nowe rozwiązanie w wielu silnikach Audi – w 3.0 TDI jest bardzo złożony: kadłub silnika i głowice cylindrów mają oddzielne obwody chłodzenia; w fazie rozgrzewania silnika ciecz chłodząca nie cyrkuluje w bloku.

Układ Common Rail z szybko działającymi wtryskiwaczami piezoelektrycznymi wytwarza ciśnienie wtrysku do 2.000 barów; turbosprężarka i fazy rozrządu silnika zostały zoptymalizowane pod kątem maksymalnej efektywności. System Start- Stop wyłącza silnik podczas postoju, system rekuperacji odzyskuje energię przy hamowaniu.

audi_q7Naturalnie nowy model z rodziny Q7 spełnia wymagania normy EU 5 i zużywa mało paliwa. Średnio spala 7,2 litra na 100 km, emisja CO2 wynosi 189 g/km. Żaden inny duży SUV europejskiego producenta nie osiąga tak dobrych wartości. Moc tego efektywnego TDI wynosi 150 kW (204 KM). Jego maksymalny moment obrotowy 450 Nm jest już dostępny prawie od prędkości biegu jałowego (od 1.250 do 2.750 obr./min.)

Duży SUV Audi przyspiesza od zera do 100 km/h w 9,1 sekundy. Jego prędkość maksymalna w wersji z opcjonalnym zawieszeniem pneumatycznym wynosi 205 km/h, ze sprężynami stalowymi 202 km/h.

Q7 3.0 TDI o mocy 150 kW (204 KM) ma taką samą skrzynię biegów, jak wszystkie modele tej serii. Nowa, efektywna ośmiostopniowa przekładnia tiptronic z szerokim zakresem przełożeń przenosi moc na stały napęd na wszystkie koła quattro, który podkreśla tył w sposób typowy dla samochodów sportowych. Podwójne wahacze poprzeczne z aluminium prowadzą wszystkie cztery koła. Dzięki takiej konstrukcji zawieszenia kierowca ma poczucie dużej zwrotności i stabilności. Tryb Offroad i system ułatwiający ruszanie pod górę pomagają kierowcy podczas jazdy w terenie.

Wnętrze mierzącego 5,09 metra Audi Q7 dzięki rozstawowi osi wynoszącemu trzy metry oferuje wysoki komfort przestrzenny dla wszystkich pięciu, sześciu lub siedmiu pasażerów, w zależności od wersji. Bagażnik ma pojemność do 2.035 litrów. Do wyposażenia seryjnego tego modelu należą m.in. automatyczna klimatyzacja i system obsługi MMI Radio.

Jako opcje można wybrać klimatyzowane komfortowe siedzenia, panoramiczny szklany dach, elektrycznie otwieraną i zamykaną tylną klapę oraz zestaw szyn do mocowania bagażu.

Ofertę uzupełniają innowacyjne systemy wspomagania kierowcy i system nowoczesnych modułów Infotainment.
Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

W piątek w zakładach należących do zakładu Fiata we Włoszech doszło do strajków zorganizowanych przez związek zawodowy FIOM, informują włoskie media.

W Melfi około tysiąca osób protestowało przeciwko zwolnieniu dyscyplinarnemu trzech związkowców.

W innych zakładach strajki związane były z niewypłaceniem w lipcu premii produkcyjnej. Według FIOM w zakładzie nadwozi i fabryce Fiat Powertrain w Mirafiori od swoich miejsc pracy odeszło 70 proc. pracowników. W ocenie natomiast Fiata w proteście wzięło udział ok. 18 proc. pracowników zakładu karoserii i 26 proc. w Powertrain.

Do protestów, według FIOM dołączyło 80 proc. pracowników fabryki Iveco w Brescii i 250 osób z pierwszej zmiany w zakładzie Iveco w Pregnana Milanese. W Bari w Magneti Marelli miało uczestniczyć 90 proc. załogi.

Fiom ocenia, że w zakładzie w Cassino w strajku wzięło udział 60 proc. zatrudnionych. Całość akcji protestacyjnej związek ocenia jako swój sukces. Inaczej na protesty patrzy związek CISL. Ocenia, że zakończyły się one fiaskiem, ponieważ według ich oceny np. w Melfi do protestów nie przyłączyło się 80 proc. zatrudnionych.

0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
Kempny Komponenty
Craemer GmbH
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.
YETICO S.A.