Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners

Europejskie firmy samochodowe wypadły znacznie lepiej od złych prognoz rynkowych dzięki cięciu kosztów, nowościom i wschodzącym rynkom. To pozwoliło im potwierdzić roczne plany i zwiększyć udział rynkowy.

Volkswagen, największy koncern motoryzacyjny w Europie, zwiększył sprzedaż o 2,4 proc., do 573 tys. aut.
W ciągu 6 miesięcy tego roku sprzedaż skoczyła o 5,8 proc., do 3,27 mln sztuk.

Volkswagen przejmie 22 lipca szwedzką Scanię, bo wszystkie zainteresowane władze ds. konkurencji zgodziły sią na to.

Prezes GM Europe Carl-Peter Forster poinformował dziennikarzy, że koncern jest w trakcie negocjacji z rosyjskim producentami samochodówi, dotyczących rozszerzenia swojej działalności w Rosji.

Audi planuje zainwestować 200 mln euro w zwiększene możliwości produkcji silników w zakładzie w Gyor. 

Boom na rynku surowcowym objął także aluminium, które kosztowało wczoraj w Londynie już 3350 USD za tonę, najwięcej w historii. Winni są Chińczycy.

Faurecia po utracie kontraktu na fotele do Toyoty Yaris, produkowanej we Francji, sprzeda zakład Sieto, firmie Toyota Boshoku, producentowi komponentów należącym do grupy Toyota.

Ford wyprodukował 250-tysięczny egzemplarz modelu Focus w swoim zakładzie w Wsiewołożsku, niedaleko St. Petersburga. Samochód, srebrny Ghia Kombi o poj. 1,8 litra, trafi do klienta w Moskwie.

MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

HQ Plastics
ANT Solutions Sp. z o.o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
QualityHUB24
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
Linde  Material Handling Polska Sp. z o. o.