Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Francuski koncern samochodowy Renault zamierza zlikwidować 6000 etatów w firmach w całej Europie. Prezes koncernu wyjaśnił, że Renault musi przygotować się do spodziewanego spadku sprzedaży produkowanych w jego fabrykach samochodów.

Europejskie firmy samochodowe wypadły znacznie lepiej od złych prognoz rynkowych dzięki cięciu kosztów, nowościom i wschodzącym rynkom. To pozwoliło im potwierdzić roczne plany i zwiększyć udział rynkowy.

Volkswagen, największy koncern motoryzacyjny w Europie, zwiększył sprzedaż o 2,4 proc., do 573 tys. aut.
W ciągu 6 miesięcy tego roku sprzedaż skoczyła o 5,8 proc., do 3,27 mln sztuk.

Volkswagen przejmie 22 lipca szwedzką Scanię, bo wszystkie zainteresowane władze ds. konkurencji zgodziły sią na to.

Prezes GM Europe Carl-Peter Forster poinformował dziennikarzy, że koncern jest w trakcie negocjacji z rosyjskim producentami samochodówi, dotyczących rozszerzenia swojej działalności w Rosji.

Audi planuje zainwestować 200 mln euro w zwiększene możliwości produkcji silników w zakładzie w Gyor. 

Boom na rynku surowcowym objął także aluminium, które kosztowało wczoraj w Londynie już 3350 USD za tonę, najwięcej w historii. Winni są Chińczycy.

Faurecia po utracie kontraktu na fotele do Toyoty Yaris, produkowanej we Francji, sprzeda zakład Sieto, firmie Toyota Boshoku, producentowi komponentów należącym do grupy Toyota.

MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
GABEC
BARIBAL Group
Etisoft Sp. z o.o.
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.