Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
W połowie grudnia 2019 r. w Autostadt przekazano klientce 250-tysięczny samochód marki Volkswagen wyposażony w napęd elektryczny - właśnie tyle zelektryfikowanych aut marki powstało od 2013 roku, gdy do sprzedaży wprowadzono model e-Up!.

W 2019 r. we Włoszech zarejestrowano ponad 1,91 mln aut osobowych. Wynik rejestracji samochodów jest nieznacznie lepszy niż w 2018 r. (+0,29 proc.).

We Francji w grudniu ubiegłego roku zarejestrowano 211,1 tys. nowych samochodów osobowych (+27,7 proc.), a w całym 2019 r. ponad 2,21 mln samochodów osobowych (+1,9 proc.).

Przed świętami Bożego Narodzenia w fabryce Audi Hungaria Győr został wyprodukowany 100 tys. silnik elektryczny.

Ofensywa Volkswagena w dziedzinie samochodów elektrycznych nabiera rozpędu zgodnie z planem: w wrześniu 2019 roku odbyła się światowa premiera nowego, w pełni elektrycznego modelu ID.3, a w listopadzie w zakładzie w Zwickau rozpoczęła się jego produkcja.

W 2022 roku Turcja chce wprowadzić na rynek własny samochód elektryczny. Roczna produkcja zakładów w prowincji Bursa ma wynieść do 175 tys. sztuk.

W 2019 r. w fabryce Hyundai Motor Manufacturing Rus (HMMR) zostało wyprodukowanych 245 tys. samochodów osobowych. To o prawie 2 proc. więcej niż w 2018 r.

Vattenfall instaluje stacje do ładowania samochodów elektrycznych (ABB Terra o mocy 50 kW) na terenie całej Szwecji w ramach krajowej strategii, która zakłada wyeliminowanie korzystania z paliw kopalnych w ciągu życia jednego pokolenia.

MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

VIA Technika Obróbki Powierzchniowej Sp. z o.o.
DSR S.A.
ABC Colorex Sp. z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
Galwanizer Sp. z o.o.