Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
gwarant_grupa_logo Wychodząc na przeciw zapotrzebowaniu rynku i zapytaniom klientów takich jak: DZT Tymińscy, Nysa Motor, IHLAS Motor AS oraz wielu mniejszych firm, Andoria-Mot w maju 2010 r. podjęła prace badawcze mające na celu:
  • spełnienie przez dotychczas silnik ADCR emisji spalin EURO-5,
  • uzyskanie homologacji przez silnik ADCR,
  • uruchomienie seryjnej produkcji silnika ADCR EURO-5 w II kwartale2011 r.

W dniach 7-8 marca 2011 r. zostały wykonane badania homologacyjne silnika ADCR pod nadzorem jednostki certyfikującej ITS Warszawa na zgodność z wymaganiami Regulaminu 49EKGONZ poziom B2,seria 05 poprawek.

Badania zakończyły się wynikiem pozytywnym.

18 kwietnia br. Andoria-Mot otrzymała z Ministerstwa Infrastruktury Świadectwo Homologacji nr 49RG-050029.

Silnik ADCR EURO-5 o parametrach:
  • pojemność 2,6 l,
  • moc 85 kW przy 3700 obr/min,
  • moment obr. 250-280 Nm/ 1800-2400 obr./min)
przewidziany jest do stosowania jako jednostka napędowa samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. oraz do samochodów terenowych.

Spełnienie normy emisji spalin EURO-5 przez silnik ADCR uzyskano poprzez zastosowanie między innymi:
  • nowoczesnego filtra cząstek stałych DOC +PDF,
  • unikalnego systemu jego regeneracji filtra FDP opatentowanego przez firmę HUBER (Niemcy).

Zastosowaniem nowych silników ADCR Andorii zainteresowani są światowi producenci samochodów tacy jak: DZT Tymińscy Polska, Nysa Motor Włochy, ZAHAV AUTO Anglia, INTRALL Rosja, AVC Litwa.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

item Polska Sp. z o. o.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
BARIBAL Group
WOLMOT Sp. z o.o.
Etyfol
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.