Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
vw logoVolkswagena zanotował bardzo dobre wyniki sprzedaży w Polsce w 2015 roku. Po zajęciu drugiego miejsca w rankingu marek pod względem liczby zarejestrowanych nowych samochodów osobowych w listopadzie, liczba rejestracji osobowych aut Volkswagena w grudniu okazała się najwyższa w Polsce i osiągnęła wynik aż 4.514 sztuk.

Bogata gama bardzo dobrych i popularnych modeli oraz korzystna oferta zakupu sprawiły, że Volkswagen zakończył 2015 rok jako druga marka w Polsce. W minionym roku zarejestrowano 35.696 osobowych Volkswagenów (2014: 31.286; +14,1 procent). Udział w rynku wyniósł 10,13 procent.

„W ciągu roku wprowadziliśmy na rynek kilka nowych modeli, bardzo zaawansowanych technicznie i wyposażonych w szereg innowacyjnych systemów. W drugim półroczu zmodyfikowaliśmy ofertę, aby lepiej dopasować ją do oczekiwań i możliwości polskich klientów. Dzięki temu samochody Volkswagena stały się przystępne, jak nigdy dotąd. Pod koniec roku wszyscy pracownicy – zarówno w centrali w Poznaniu, jak i we wszystkich punktach dealerskich w Polsce – bardzo ciężko pracowali nad odbudowaniem nadwyrężonego zaufania klientów. Doskonałe wyniki sprzedaży modeli Volkswagena świadczą o tym, że to trudne zadanie udało się przynajmniej częściowo zrealizować, co nie znaczy, że 2016 rok będzie łatwy dla Volkswagena. Jesteśmy jednak dobrze przygotowani na nadchodzące wyzwania.” – powiedział Łukasz Zadworny, dyrektor marki Volkswagen.

Zdecydowanymi liderami zeszłorocznej sprzedaży Volkswagena w Polsce były europejskie Samochody Roku 2013 i 2015, czyli – odpowiednio - Golf i Passat. Trzecie miejsce w rankingu sprzedaży modeli osobowych zajął VW Polo – Car of the Year z 2010 roku.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.
Impel Group
ProfilGate
Bodycote Polska Sp. z o.o.