Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Ranking Marki Polskie 2010 wyłonił 330 najcenniejszych, najsilniejszych i najbardziej znanych polskich marek. LW ogólnej klasyfikacji wartości marek, Dębica zajęła 144. miejsce, a w grupie produktów niespożywczych – 22.

Najmocniejszą stroną marki Dębica jest jej wysoka pozycja w pamięci spontanicznej konsumentów. Pod tym względem Dębica jest czwartą marką w Polsce. Dębica utrzymuje także wysoką 12. pozycję jeżeli chodzi o stopę referencji, która dotyczy gotowości klientów do polecenia jej innym użytkownikom. Biorąc pod uwagę świadomość marki, Dębica uzyskała 19. pozycję na liście, a w kategorii siła marki 42. 

- W Dębicy produkujemy opony różnych marek – także Goodyear, Dunlop i Fulda - ale to marka Dębica niezmiennie od lat jest jednym z naszych najcenniejszych zasobów - mówi Jacek Pryczek, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. - I– dodaje J. Pryczek.

Badania marek, prowadzone przez ‘Rzeczpospolitą’, są jedynymi tego typu na polskim rynku. Analizowane jest jak konsumenci odbierają i oceniają 428 krajowych brandów. Warto podkreślić, że polscy konsumenci doceniają rodzime marki, co powoduje, iż wartość polskich brandów (w 2010 r. ogółem 60 mld zł) rośnie szybciej niż w wielu rozwiniętych krajach.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Etisoft Sp. z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
GABEC
Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.