Pracując z firmami produkcyjnymi zauważyliśmy, że transport materiałów wewnątrz zakładu generuje mniejsze lub większe problemy.
Do trzech najważniejszych, powodujących iż proces ten jest mało wydajny, nieprzejrzysty i często trudny do zarządzania zaliczamy:
Rozwiązanie - eKANBANAPP!
Stosując zaawansowane technologie informatyczne możemy naszym klientom zaproponować rozwiązanie oparte o prostą w użytkowaniu i dostępną on-line aplikację eKANBANAPP.
Do trzech najważniejszych, powodujących iż proces ten jest mało wydajny, nieprzejrzysty i często trudny do zarządzania zaliczamy:
- opóźnienia dostaw do gniazd produkcyjnych są głównym problemem występującym na styku logistyka-produkcja, a zarazem jedną z głównych przyczyn niskiej realizacji planów produkcyjnych oraz jakości wytwarzanych
- błędna komunikacja między zamawiającymi (dział produkcji), a dostarczającymi (dział logistyki wewnątrzzakładowej), co w konsekwencji prowadzi do dostaw niezgodnych z harmonogramem (nie te materiały, które zostały zamówione lub nie w takiej ilości). To prowadzi do dalszych opóźnień i obniżenia jakości
- brak danych do analizy on-line, umożliwiających prawidłowo i efektywnie zarządzać każdym procesem w zakładzie, w tym także transportem materiałów
Rozwiązanie - eKANBANAPP!
Stosując zaawansowane technologie informatyczne możemy naszym klientom zaproponować rozwiązanie oparte o prostą w użytkowaniu i dostępną on-line aplikację eKANBANAPP.
Projektując są założyliśmy, że musi ona spełniać następujące wymagania:
Korzyści
Zalety eKANBANAPP można dostrzec już przed wdrożeniem. Jako, że aplikacja jest dostępna on-line i hostowana na serwerach firmy Ruby Logic to przeciętny czas uruchomienia i przeszkolenia pracowników wynosi 10 dni roboczych. Podobnie jest z wdrożeniem pracownika - już po niespełna godzinnym przeszkoleniu jest on gotowy do pracy z eKANBANAPP.
Wykorzystując wszelkie możliwości aplikacji większość naszych klientów odnotowała istotną poprawę wszystkich kluczowych wskaźników i to już w pierwszych tygodniach od uruchomienia:
Specjalnie dla naszych przyszłych klientów oraz osób, które po prostu chcą przekonać się jak prosta i szybka może być komunikacja pomiędzy pracownikami produkcji i operatorami wózków widłowych udostępniliśmy wersje demo naszej aplikacji.
Zapraszamy wszystkich Państwa do wejścia na stronę https://demo.ekanbanapp.com i wypróbowania aplikacji logując się na jedno z kont:
- logowanie jako operator produkcyjny: operator / demo20
- logowanie jako operator wózka widłowego: driver / demo20
- logowanie jako kontroler jakości: quality / demo20
- logowanie jako analityk: analyst / demo20
- dostęp on-line - jak wszystkie nasze aplikacje, również eKANBANAPP nie wymaga instalacji - wystarczy, że użytkownik ma dostęp do Iinternetu i może zacząć z niej korzystać dosłownie w kilka minut
- łatwość użytkowania - zaprojektowaliśmy aplikację, która jest maksymalnie prosta w użytkowaniu zarówno z komputerów stacjonarnych jak i z tabletów
- informacja w czasie rzeczywistym - dzięki zastosowaniu technologii real-time wszystkie strony procesu są informowane o złożeniu lub zmianie statusu zamówienia w przeciągu ułamków sekund
- przejrzystość informacji - w aplikacji wyróżniono wizualnie informacje umożliwiające właściwą identyfikację materiału do dostarczenia oraz ilość tak, żeby wyeliminować błędne zamówienia
- zaawansowana administracja - aplikacja jest w pełni zarządzalna z panelu administracyjnego zarówno przed wdrożeniem jak i podczas pracy - umożliwia to np. zmianę konfiguracji layoutu zakładu i kierunków przepływu materiałów z dnia na dzień, ze zmiany na zmianę, a nawet z godziny na godzinę
- błyskawiczna analiza - wszystkie kluczowe wskaźniki w postaci zestawień i wykresów są dostępne w czasie rzeczywistym w kilku ujęciach czasowych. Ponadto możliwe jest wyeksportowanie listy zamówień wraz ze wszystkimi szczegółami do formatu .xlsx celem przeprowadzenia zaawansowanych analiz.
Korzyści
Zalety eKANBANAPP można dostrzec już przed wdrożeniem. Jako, że aplikacja jest dostępna on-line i hostowana na serwerach firmy Ruby Logic to przeciętny czas uruchomienia i przeszkolenia pracowników wynosi 10 dni roboczych. Podobnie jest z wdrożeniem pracownika - już po niespełna godzinnym przeszkoleniu jest on gotowy do pracy z eKANBANAPP.
Wykorzystując wszelkie możliwości aplikacji większość naszych klientów odnotowała istotną poprawę wszystkich kluczowych wskaźników i to już w pierwszych tygodniach od uruchomienia:
- czas dostawy skrócił się o ponad połowę
- Ilość zamówień realizowanych systemowo wzrosła dwukrotnie
- zgodność towaru z zamówieniem wzrosła do ponad 98 proc.
Specjalnie dla naszych przyszłych klientów oraz osób, które po prostu chcą przekonać się jak prosta i szybka może być komunikacja pomiędzy pracownikami produkcji i operatorami wózków widłowych udostępniliśmy wersje demo naszej aplikacji.
Zapraszamy wszystkich Państwa do wejścia na stronę https://demo.ekanbanapp.com i wypróbowania aplikacji logując się na jedno z kont:
- logowanie jako operator produkcyjny: operator / demo20
- logowanie jako operator wózka widłowego: driver / demo20
- logowanie jako kontroler jakości: quality / demo20
- logowanie jako analityk: analyst / demo20