Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
exide logo
Exide Technologies zwyciężył, w kategorii „EKSPORTER”, w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez Business Centre Club pod honorowym patronatem ministra gospodarki.

To kolejne tegoroczne wyróżnienie dla Exide - jednego z najważniejszych producentów akumulatorów na rynku polskim i w Europie.

W tym roku nagrodę w kategorii „Eksport” otrzymał m.in. poznański producent akumulatorów - Exide Technologies S.A. W kategorii „Eksport” konkurują firmy mające najlepsze wyniki w eksporcie polskich produktów i usług, a tym samym wyróżniające się  w dziedzinie promocji polskiej gospodarki.

Zgodnie z regulaminem konkursu tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki przyznawany jest w kategorii, w której przedsiębiorca najlepiej realizuje cele konkursu. Exide zwyciężył w kategorii związanej z eksportem, co stanowi potwierdzenie pozycji firmy na rynku polskim i europejskim. - Exide Technologies S.A. pozostaje jednym z największych producentów i eksporterów akumulatorów do samochodów osobowych, w tym akumulatorów do aut najnowszej generacji (Start-Stop). Silna pozycja Exide jako eksportera, umacnia nie tylko nasze marki, ale także wpływa na wzrost koniunktury gospodarczej, co cieszy nas podwójnie - mówi Mariola Michalczyk z Exide Technologies S.A.

Przedsiębiorcy biorący udział w konkursie mogą ubiegać się o tytuł „Ambasadora Polskiej Gospodarki” w czterech kategoriach: eksporter, kreator rozwiązań XXI wieku, marka europejska oraz partner firm zagranicznych. Aby zostać laureatem konkursu należy zdobyć określoną sumę punktów. Tytuł „Ambasadora Polskiej Gospodarki” otrzymują firmy, które zbiorą ponad 80% maksymalnej liczby punktów przyznanych przez Jury w wypełnianej ankiecie konkursowej.

Informacje o konkursie
Konkurs „Ambasador Polskiej Gospodarki” odbywa się co roku i jest ogólnopolskim niekomercyjnym przedsięwzięciem, którego zadania to m.in.: wyróżnianie oraz promocja przedsiębiorców osiągających sukcesy na rynkach międzynarodowych, jak i promowanie wysokich standardów ekonomiczno-finansowych oraz dobrych praktyk biznesowych w kontaktach zagranicznych. Jednak podstawowym celem konkursu jest zwiększenie zaangażowania polskich przedsiębiorców w promocję Polski na arenie międzynarodowej jako wiarygodnego partnera gospodarczego.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RADMOT Sp. z o.o.
MESH Works Inc.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
ProfilGate
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
Impel Group