Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
W 2010 r. spółka Ford Polska sprzedała 30 910 nowych pojazdów, osiągając udział w rynku w wysokości 8,3%. To o 2% więcej niż rok wcześniej.

 

 

Ford utrzymał IV pozycję wśród najpopularniejszych marek na polskim rynku.


W rankingu najchętniej kupowanych samochodów osobowych firma Ford Polska uplasowała się na III miejscu, ze sprzedażą 26 880 samochodów. Z danych opublikowanych przez Centralną Ewidencję Pojazdów i Kierowców wynika, że producent uplasował się na II miejscu wśród najczęściej rejestrowanych nowych aut w Polsce, z 25.426 pojazdami.


Więcej w wnp.pl

0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Gergonne Polska  Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
SJM EUROSTAT SAS
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.