Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
solaris logoDo Warszawy dojechała pierwsza partia 10 przegubowych gazowych Solbusów, zasilanych skroplonym metanem (LNG), wyprodukowanych przez firmę Lider Trading.

Warszawa jest drugim miastem w Polsce i Europie (pierwszym był Olsztyn), w której do zasilania autobusów będzie używana ta innowacyjna technologia. Autobusy na LNG nie potrzebują dużych zbiorników, a ich tankowanie trwa tylko kilka minut. Pojazdy spełniają najbardziej rygorystyczną normę emisji spalin Euro 6, a prostota konstrukcji silnika gazowego przekłada się na niskie koszty eksploatacji (o ok. 35 proc. mniejsze od tradycyjnych wozów). W początkach eksploatacji do tankowania będzie używana specjalna stacja mobilna sprowadzona z Niemiec. Docelowa stacja pojawi się na terenie zajezdni Ostrobramska w połowie roku

Wszystkie pojazdy (35 sztuk), które dotarły do stolicy z Solca Kujawskiego są wyposażone w klimatyzację w wersji śródziemnomorskiej, elektroniczną informację wewnętrzną i zewnętrzną, monitoring oraz udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.

Zakup autobusów gazowych to fragment wielkiego programu wymiany taboru MZA. Od 2007 roku spółka kupiła już 900 autobusów za sumę miliarda złotych. Ale to nie koniec - w tym roku na stołeczne ulice wyjedzie jeszcze co najmniej 135 nowych wozów.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Impel Group
Nifco Poland Sp. z o.o.
GABEC
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.