Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Dayco, światowy producent części samochodowych, wdrożył platformę Kronos Workforce Management do zarządzania czasem pracy.

W skali globalnej z rozwiązania korzystać będzie docelowo ponad 4 500 pracowników w 22 krajach, w tym ponad 300 osób w Polsce. Dzięki narzędziu Dayco zautomatyzuje planowanie czasu pracy, weryfikację zgodności z lokalnymi regulacjami prawnymi oraz przygotowanie raportów o czasie pracy z poziomu przeglądarki internetowej i urządzeń mobilnych. Za realizację wdrożenia w polskim oddziale odpowiadała firma Gavdi Polska.

- Zarządzanie czasem pracy w spółce rozproszonej na kilku kontynentach to ogromne wyzwanie. Potrzebowaliśmy jednego wspólnego narzędzia, które nie tylko zoptymalizuje rozliczenie czasu pracy ale naszym priorytetem było również aby móc go dopasować do lokalnie obowiązujących przepisów prawnych wszystkich oddziałach naszej firmy. Takie możliwości dało nam właśnie rozwiązanie Kronos Workforce Management, dzięki któremu już w pierwszej fazie projektu wdrożenie było prowadzone równolegle między innymi w Polsce, USA, Kanadzie i Meksyku. W ten sposób możemy zadbać o jednolitość obsługi i zarządzać pracownikami w skali globalnej, oszczędzając przy tym czas i minimalizując koszty - podkreśla Barbara Berek, Dyrektor Personalny z Dayco Poland Sp. z o.o.

Wdrożenie platformy do zarządzania czasem pracy przyniosło Dayco ogromne korzyści, w tym najważniejszą - możliwość zaplanowania czasu pracy dla pracowników produkcyjnych zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Pracy oraz wynikających z wewnętrznych uregulowań firmy. W rezultacie menedżerowie mogą tworzyć grafiki, jednocześnie dopasowując je do potrzeb produkcyjnych firmy, a bieżący nadzór oraz przygotowanie zestawienia o czasie pracy do systemu czasowego są wykonywane automatycznie. Co więcej, dzięki samoobsłudze pracownicy i menedżerowie mają dostęp do platformy niezależnie od miejsca pracy z poziomu komputera lub urządzenia mobilnego z wykorzystaniem nowoczesnego, przyjaznego interfejsu zbudowanego w oparciu o najnowsze trendy w user experience. Dodatkowo Dayco zdecydowało się wykorzystać czytniki kart zegarowych Kronos InTouch, które oprócz możliwości rejestracji wejść i wyjść dają możliwość skorzystania z podstawowej samoobsługi (kioski) w przypadku kiedy pracownik nie posiadałby swojego urządzenia mobilnego.

- Wdrożenie rozwiązania Kronos Workforce Management w Dayco to nasz pierwszy taki projekt w Polsce, dlatego tym bardziej cieszymy się, że możemy być jego częścią jako jedyna polska firma współpracująca z Kronos. Prace projektowe prowadziliśmy równolegle z Kronosem, który uruchamiał rozwiązanie w pozostałych krajach, a pierwsza wypłata wynagrodzeń dla pracowników w oparciu o nowe narzędzie została zrealizowana w czerwcu. Platforma nie tylko zwiększyła produktywność i zaangażowanie pracowników, ale także wsparła Dayco w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji biznesowych - podkreśla Wojciech Romanowicz, kierownik projektu ze strony Gavdi Polska.

Dayco jest światowym liderem w badaniach, projektowaniu, produkcji i dystrybucji podstawowych komponentów silników, układów napędowych oraz świadczeniu usług dla branży samochodów i pojazdów ciężarowych, a także dla przemysłu, sektora budowlanego i rolnictwa.

***

Gavdi Polska S.A. specjalizuje się w usługach konsultingowych, programistycznych oraz wsparcia aplikacji w obszarze SAP HCM i SAP SuccessFactors oraz w obszarach powiązanych, takich jak: samoobsługa pracownicza i menedżerska, Portal Korporacyjny, SAP Cloud Platform, FIORI, konsulting technologiczny.

Gavdi posługuje się własnymi autorskimi narzędziami wspomagającymi proces wdrożenia i utrzymania systemu SAP HCM (narzędzia migracji danych, Replicator), oferuje produkty komplementarne do SAP HCM (eDeklaracje, eTeczka, ePaski, Korekty ZUS, Document Generator, Replicator).

Gavdi Polska dysponuje własnym Zespołem Konsultingowym, Centrum Rozwoju Aplikacji oraz Centrum Wsparcia Aplikacji. Firma zatrudnia ponad 70 konsultantów aplikacyjnych, technologicznych, programistów, kierowników projektów z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu SAP HCM i SuccessFactors w firmach różnych branż, także wielopodmiotowych i rozproszonych geograficznie.

W okresie ostatnich trzech lat z usług Gavdi skorzystało w Polsce ponad 100 firm.

Gavdi Polska S.A. należy do międzynarodowej grupy Gavdi, wywodzącej się z Danii (centrala w Kopenhadze) i działającej także w Norwegii, Szwecji, Finlandii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii, Portugalii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Alucrom Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.
METCHEM Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.