Na początku kwietnia podano informację, że małżeństwo Krzysztof i Solange Olszewscy poszukują chętnych do kupienia spółki, która jest jednym z czołowych producentów autobusów elektrycznych. Sama spółka wcześniej wstrzemięźliwie komunikowała się w tej sprawie. Tym razem pojawiło się oficjalne potwierdzenie.
W pierwszym etapie sprzedaży do badania spółki dopuszczono siedmiu inwestorów. Były wśród nich firmy zarówno z branży motoryzacyjnej, jak i fundusze private equity oraz państwowy wehikuł finansowy, czyli Polski Fundusz Rozwoju. Wówczas wskazywano, że najpoważniejszymi graczami będą podmioty z Chin oraz Turcji. W mediach wymieniane były takie firmy, jak chiński BYD czy Anadolu Isuzu i Otokar znad Bosforu. Nie udało się na razie ustalić, kto jest obecnie na krótkiej liście pięciu firm.
Więcej na dziennik.pl
W pierwszym etapie sprzedaży do badania spółki dopuszczono siedmiu inwestorów. Były wśród nich firmy zarówno z branży motoryzacyjnej, jak i fundusze private equity oraz państwowy wehikuł finansowy, czyli Polski Fundusz Rozwoju. Wówczas wskazywano, że najpoważniejszymi graczami będą podmioty z Chin oraz Turcji. W mediach wymieniane były takie firmy, jak chiński BYD czy Anadolu Isuzu i Otokar znad Bosforu. Nie udało się na razie ustalić, kto jest obecnie na krótkiej liście pięciu firm.
Więcej na dziennik.pl