Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
opel logo Opel zakończył 2015 rok bardzo dobrym wynikiem sprzedaży na polskim rynku. Łącznie do polskich klientów trafiły 31 8941 samochody osobowe i dostawcze do 3,5t.

Oznacza to 13,1% wzrostu (3 693 sztuki) w porównaniu do 2014 roku (łączna sprzedaż: 28 201 samochodów). Wynik ten pozwolił zwiększyć udział w rynku samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t o 0,26 punktu procentowego do 7,81%.  

- Miniony rok dostarczył nam wiele powodów do radości, przekroczyliśmy liczbę 30 000 sprzedanych aut. Jest to najlepszy wynik marki w Polsce od 11 lat, czyli od 2004 roku. Zwiększyliśmy zarówno ilość sprzedanych samochodów, jak i udział marki Opel w rynku - powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.

Najpopularniejszym modelem Opla w Polsce oraz głównym filarem sukcesu marki w 2015 roku była Astra, która znalazła aż 10 639 nabywców, czyli o prawie 21% więcej niż rok wcześniej. Nowy model zebrał wiele pochlebnych recenzji oraz branżowych nagród, w tym SAFETYBEST 2015 i Złotą Kierownicę za 2015 rok. Astra jest również jednym z 7 finalistów w walce o tytuł Car of The Year 2016. W całej Europie zebrano już ponad 65 000 zamówień na ten najbardziej udany model Opla, mimo że na większości europejskich rynków pojawił się on dopiero w listopadzie.

- Cieszy nas tak dobre przyjęcie nowej generacji Astry, szczególnie że model ten produkowany jest w Polsce. Przed nami kolejny ekscytujący rok i kolejne premiery. Już wiosną do polskich salonów trafi wersja kombi, czyli Nowa Astra Sports Tourer - dodaje Mieczkowski.

1 Dane wg PZPM na podstawie CEP
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RAMPF Production Systems GmbH & Co.
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
Alucrom Sp. z o.o.
TIMRET Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
VIA Technika Obróbki Powierzchniowej Sp. z o.o.