Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
opel logo W listopadzie sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 655[1] samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t.

Łącznie w tym roku do klientów trafiło 29 070 samochodów marki Opel, czyli o ponad 15% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, który zakończył się wynikiem na poziomie 25 249 sztuk. Listopadowy wynik pozwolił zwiększyć udział w rynku w 2015 roku o 0,51 punktu procentowego, do 7,97%. Dzięki tak dobrym wynikom, Opel już sprzedał więcej samochodów na polskim rynku niż w najlepszym od siedmiu lat całym 2014 roku (28 038 sztuk).  

„Już z końcem listopada zagwarantowaliśmy sobie lepszy roczny wynik sprzedaży niż w rekordowym 2014 roku. Liczymy na bardzo dobrą końcówkę tego roku, przede wszystkim ze względu na świetne przyjęcie nowego Opla Astry. Grudzień to także dobra okazja na atrakcyjny zakup pozostałych modeli z naszej gamy.” - powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.

Na początku listopada w salonach Opla w Polsce rozpoczęto sprzedaż nowej Astry. Klienci, decydujący się na zakup tego premierowego modelu, otrzymają dodatkowe wyposażenie o wartości do 3 tys. zł w cenie auta.[2] Pod koniec listopada również miała miejsce polska premiera nowej Astry Sports Tourer. Model ten zainteresuje przede wszystkim rodziny oraz klientów flotowych, a pojawi się w salonach pod koniec pierwszego kwartału przyszłego roku. Klienci już mogą składać zamówienia na nową Astrę Sports Tourer.

[1] Dane wg PZPM na podstawie CEP

[2] Wartość wyposażenia jest uzależniona od wersji wybranego modelu, oferta nie obejmuje lakieru opcjonalnego
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
ProfilGate
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
HQ Plastics
Mondi Simet Sp. z o.o.