Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
opel_logo_2010Opel kontynuuje trend wzrostowy sprzedaży na polskim rynku, rozpoczęty  bardzo mocnym akcentem w pierwszym miesiącu tego roku.

W lutym do klientów marki trafiło 2 2301 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t. Jest to wynik o 56% lepszy niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy to sprzedanych zostało 1 423 samochody. Narastająco, po pierwszych dwóch miesiącach tego roku Opel sprzedał łącznie 4 4982 samochodów, czyli o 1 263 sztuki i 39% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

„Luty to kolejny miesiąc, w którym utrzymaliśmy trend wzrostowy. Nie jest to jedyna świetna informacja dla marki Opel, bo już za chwilę czeka nas polski debiut rynkowy nowej Merivy, a na genewskim salonie motoryzacyjnym zostaną zaprezentowane kolejne premiery produktowe, demonstrujące pełną emocji stylistykę i zaawansowane technologie Opla” - powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.

Już 8 marca w Dzień Kobiet, podczas Dni Otwartych w salonach dealerskich Opla w całym kraju, odbędzie się polska premiera rynkowa nowej Merivy. Wszystkie wersje tego nowego praktycznego, rodzinnego samochodu Opla będzie można kupić w atrakcyjnych promocyjnych cenach. Najtańszą wersję Essentia z silnikiem 1.4 l o mocy 100 KM klienci będą mogli nabyć już od 49 950 zł. Obejmuje ona m.in. takie elementy wyposażenia standardowego jak elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP, sterowaną manualnie klimatyzację, drzwi portalowe FlexDoors oraz system konfiguracji tylnych foteli FlexSpace. Samochód jest również oferowany w atrakcyjnych kredytach 50/50, 3x33% oraz 4x25%.

Premierze rynkowej nowej Merivy będzie towarzyszyła kampania reklamowa z udziałem Claudii Schiffer, nowej ambasadorki marki, podkreślająca niemiecką jakość, nowatorskie rozwiązania aranżacji wnętrza i wyszukaną stylistykę Opla.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

YETICO S.A.
ABC Colorex Sp. z o.o.
Lubricant Polska Sp. z o.o.
Impel Group
TIMRET Sp. z o.o.
ProfilGate