Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Dla firm, które zamierzają zmienić tabor samochodowy, auta z kratką to towar na wagę złota: przy ich zakupie można zaoszczędzić 22 proc. VAT.

Sprzedawcy przeżywają prawdziwe oblężenie. Niektóre marki, jak informuje "Dziennik Gazeta prawna", już przestają przyjmować zlecenia. Powodem jest cykl produkcyjny, który trwa od dwóch do trzech miesięcy.

– Staramy się o dodatkowe partie samochodów w fabryce, ale na razie zamówienia na samochody z kratką wstrzymaliśmy do końca listopada – potwierdza Maciej Janiszewski, prezes KPI Sports Cars, importera Porsche w Polsce.

Problemy mają też inni sprzedawcy aut luksusowych, tacy jak: Audi, Mercedes czy Volvo. To właśnie na nich można zaoszczędzić najwięcej. Np. Porsche Cayenne kosztuje ok. 250 tys. zł, a z kratką o 55 tys. mniej.

Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.