Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
electric plugJak czytamy w "Pulsie Biznesu", 19 proc. Polaków i 31 proc. firm w naszym kraju planuje w ciągu najbliższych trzech lat zakup samochodu elektrycznego - wynika z badania jakie Innogy Polska zleciło firmie Kantar Public.


Dla przedstawicieli obydwu tych grup przy zakupie samochodu elektrycznego najważniejsza jest cena i koszt eksploatacji. Na jego nabycie najczęściej zdecydowaliby się mężczyźni w wieku 18-24 lata, z dochodami powyżej 3 tys. zł oraz średnie i duże przedsiębiorstwa. Zbadania wynika, że kwestie ekologiczne znalazły się na piątej pozycji, za którą są bezpieczeństwo, bezawaryjność czy komfort jazdy.

Badani z obu grup są zdania, że czynnikiem zniechęcającym do zakupu auta elektrycznego jest m.in. brak ogólnodostępnej sieci ładowania - podał "Puls Biznesu".
Więcej w serwisie Puls Biznesu.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Deltax Programming Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
Impel Group
QualityHUB24
Lubricant Polska Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.