Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Nasze spółki wiedzą, co robić, by awansować do gospodarczej I ligi – wynika z badań Ernst & Young. Mają lepsze strategie niż przedsiębiorstwa z Europy Środkowo-Wschodniej.

 

Rynek po kryzysie będzie jeszcze bardziej konkurencyjny – przewiduje 1400 przedsiębiorców z całego świata, którzy wzięli udział w badaniu Ernst & Young "Competing for growth" (Konkurując o wzrost). Warunki dyktować ma konsument, który oczekuje coraz lepszych produktów po stosunkowo niskich cenach.

Polskie przedsiębiorstwa doskonale zdają sobie sprawę z tych wyzwań. I bardzo dobrze definiują działania, jakie muszą być podjęte, by im sprostać – mówi Jacek Hryniuk, partner w Ernst & Young. Co więcej, nasze firmy, jako jedyne w regionie Europy Środkowej, Wschodniej i Południowej, przyjęły strategie najbardziej zbliżone do zachowań spółek, którym w czasie kryzysu udało się osiągnąć najlepsze wyniki.

 

Więcej w "Rzeczpospolitej"

0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Bodycote Polska Sp. z o.o.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.