Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
sseW związku z aktualną sytuacją w Fiat Powertrain Technologies Poland, 5 czerwca br. zawarto porozumienie pomiędzy Dyrekcją spółki a Zakładowymi Organizacjami Związkowymi dotyczącego utrzymania obecnego stanu zatrudnienia do końca roku.

W trakcie spotkania 24 maja kierownictwo firmy zaprezentowało aktualną sytuację. Założenia budżetowe na rok 2012 zakładały produkcję:
  • 506 tys. silników wysokoprężnych (średnio ok. 2,1 tys. przez 5 dni w tygodniu). Obecne założenia zostały zredukowane do 410 tys. jednostek napędowych, co przekłada się na 42 dni postojowe, przy już 20 dniach postojowych od początku roku,
  • 171  tys. silników benzynowych. Obecnie  do  końca  bieżącego roku ma  być  wyprodukowanych  ok. 72  tys.  jednostek napędowych -  od początku  roku zanotowano  już 33 dni z  łącznej ilości 57 dni, w których stały linie montażowe.   
Zawarte 6 czerwca porozumienie ma pozwolić "uniknąć najgorszego scenariusza jakim jest redukcja stanu zatrudnienia przez FPT w  roku  2012".  Zakłada ono 8 dni „usprawiedliwionej niepłatnej nieobecności w pracy”:
  • 8 i 15 czerwca,
  • 19 i 20 lipca,
  • 23 i 24 sierpnia
  • oraz 21 i 28 września.
Porozumienie dopuszcza możliwość pokrycia  tych dni  indywidualnym urlopem pozostającym w gestii pracownika. Natomiast w trakcie prowadzonej dyskusji związki zgłosiły również sugestię aby Dyrekcja spółki dopuściła możliwość „pokrycia” tych dni opieką nad zdrowym dzieckiem do lat 14 (2 dni w roku).
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
SJM EUROSTAT SAS
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.