Stokvis Tapes (do 14 lipca 2020)
Myzer (do 15.05.2021)
Grafe (do 17.12.2020)
VIA (do 31.12.2020)
Solar (do 25 czerwca2021)
Icetech (do 21.10.2020)
Hauck Heat Treatment (do 05.12.2020)
Zawieszenie produkcji przez wszystkich producentów pojazdów w Europie stopniowo przekłada się na działalność całego łańcucha dostaw, w tym na fabryki silników w Polsce.

Od 18 marca stanęły oba zakłady Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) w Wałbrzychu i Jelczu-Laskowicach.

Kolejnym koncernem, który całkowicie zawiesił produkcję silników jest Grupa PSA. Piątek 20 marca był ostatnim dniem montażu w tyskim oddziale spółki Opel Manufacturing Poland. Produkcja benzynowych silników 1,2 l Turbo PureTech w tym zakładzie ma być przywrócona 30 marca.

Natomiast w fabryce FCA Powertrain Poland w Bielsku-Białej wprowadzono (decyzja z 19 marca) ograniczenia produkcji na poszczególnych liniach:
  • silniki Twin Air - 23-27 marca
  • silniki GSE - 23 marca, 26-27 marca, 30 marca oraz 2 kwietnia
  • SDE - 23 marca, 27 marca, 1-3 kwietnia
Ograniczona jest także działalność w Volkswagen Motor Polska. W zakładzie w Polkowicach od 23 marca do 4 kwietnia zawieszono pracę w działach montażowych i logistyce operacyjnej. W dniach 22 marca – 5 kwietnia przestój dotyczy także działów mechanicznych, za wyjątkiem jednego z działów (blok silnika II), w którym praca odbywać się będzie od poniedziałku do piątku na 3 zmianach tylko dla ochotników (w sumie 15 zmian). Na produkcji obecnie jest około 150 osób wobec 900 pracowników w standardowym układzie działalności.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

SIROPOL Sp. z o. o.
Härter Technika Wytłaczania Sp. z o.o. Sp.k.
Pöppelmann GmbH & Co. KG Kunststoffwerk-Werkzeugbau
Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego - Poznań Sp. z o.o.
Bodycote Polska Sp. z o.o.
Georg Utz Sp. z o.o.