Stokvis Tapes (do 14 lipca 2020)
Georg Utz (do 07 lipca 2020)
VIA (do 31.12.2020)
Testo (do 6 kwietnia 2020)
Hauck Heat Treatment (do 05.12.2020)
Zawieszenie produkcji przez wszystkich producentów pojazdów w Europie stopniowo przekłada się na działalność całego łańcucha dostaw, w tym na fabryki silników w Polsce.

Od 18 marca stanęły oba zakłady Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) w Wałbrzychu i Jelczu-Laskowicach.

Kolejnym koncernem, który całkowicie zawiesił produkcję silników jest Grupa PSA. Piątek 20 marca był ostatnim dniem montażu w tyskim oddziale spółki Opel Manufacturing Poland. Produkcja benzynowych silników 1,2 l Turbo PureTech w tym zakładzie ma być przywrócona 30 marca.

Natomiast w fabryce FCA Powertrain Poland w Bielsku-Białej wprowadzono (decyzja z 19 marca) ograniczenia produkcji na poszczególnych liniach:
  • silniki Twin Air - 23-27 marca
  • silniki GSE - 23 marca, 26-27 marca, 30 marca oraz 2 kwietnia
  • SDE - 23 marca, 27 marca, 1-3 kwietnia
Ograniczona jest także działalność w Volkswagen Motor Polska. W zakładzie w Polkowicach od 23 marca do 4 kwietnia zawieszono pracę w działach montażowych i logistyce operacyjnej. W dniach 22 marca – 5 kwietnia przestój dotyczy także działów mechanicznych, za wyjątkiem jednego z działów (blok silnika II), w którym praca odbywać się będzie od poniedziałku do piątku na 3 zmianach tylko dla ochotników (w sumie 15 zmian). Na produkcji obecnie jest około 150 osób wobec 900 pracowników w standardowym układzie działalności.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

GABEC
A. Berger Polska Sp. z o. o.
Müller - Die lila Logistik Polska Sp. z o.o.
Hauck Heat Treatment Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Elkom Trade S.A.