Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
sseNajwięksi gracze na rynku Solaris i MAN zwiększają zatrudnienie, żeby podołać wszystkim zamówieniom. - Klienci chcą przed zmianą przepisów kupić autobusy z dotychczasowymi silnikami - tłumaczą eksperci.
- Od połowy sierpnia czeka nas bardzo dużo pracy. Zarząd już nas poprosił o zgodę na zwieszenie liczby godzin nadliczbowych do ewentualnego wypracowania z 260 do 374. Mamy pracować w soboty, a ponadto, żeby zrealizować wszystkie zamówienia, około 80 osób będzie dodatkowo zatrudnionych na czas określony - mówi Jan Seweryn, szef zakładowej "Solidarności" w starachowickiej fabryce autobusów MAN. Jak twierdzi, mimo to 50 autobusów będzie musiało powstać w fabryce koncernu w Ankarze. - Nasza fabryka ma określone moce, 12 sztuk dziennie, a teraz zrobiła się górka produkcyjna - mówi Jan Seweryn.

- W ostatnich tygodniach mieliśmy więcej zamówień m.in. z Niemiec, Estonii i ze Szwecji, gdzie już mamy 40 proc. udziału w rynku. W porównaniu z pierwszą połową ubiegłego roku w 2013 roku mamy około 20 proc. więcej zamówień. Generalnie spodziewamy się, że cały ten rok będzie lepszy niż ubiegły, w którym wyprodukowaliśmy 1343 autobusy - mówi Marta Stefańska z MAN Truck & Bus Polska.

Więcej wyborca.biz
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

TIMRET Sp. z o.o.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.